چکیده ای از وصیت نامه شهید بزرگوار علی عرب

“علی” در روز دوم آغاز عملیات کربلای یک و تنها به این دلیل که نیروهای لشکر ۴۱ ثارالله کرمان در کمین دشمن گرفتار نشوند؛ عاشقانه در میان آتش شعله‌ور شد و به شهادت رسید. شهید والامقام: علی عرب فرزند: محمد سال تولد: ۱۳۴۹ سال شهادت: ۱۳۶۵ محل شهادت: مهران عملیات: کربلای یک آرامگاه: گلزار شهدای […]

صدای زرند

“علی” در روز دوم آغاز عملیات کربلای یک و تنها به این دلیل که نیروهای لشکر ۴۱ ثارالله کرمان در کمین دشمن گرفتار نشوند؛ عاشقانه در میان آتش شعله‌ور شد و به شهادت رسید.

شهید والامقام: علی عرب

فرزند: محمد

سال تولد: ۱۳۴۹

سال شهادت: ۱۳۶۵

محل شهادت: مهران

عملیات: کربلای یک

آرامگاه: گلزار شهدای مطهرآباد

صدای زرند“علی” در روز دوم آغاز عملیات کربلای یک و تنها به این دلیل که نیروهای لشکر ۴۱ ثارالله کرمان در کمین دشمن گرفتار نشوند؛ عاشقانه در میان آتش شعله‌ور شد و به شهادت رسید.

 

صدای زرند

چکیده ای از وصیت نامه شهید

با درود و سلام به مولایمان امام مهدی (عج) و نایب برحقش رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی. تمامی دوستان را سفارش می کنم به تقوای الهی و پیروی از رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، که خداوند به ما منت نهاده که در این روزگار چنین رهبری عطا فرموده است و حتما نماز جمعه را فراموش نکنید که ما هرچه داریم از ارتباط با خداوند است و بدانید که دنیا و زرق و برق دنیا همه اش فناپذیر است، آنچه باقی می ماند خداست. در پیشگاه خداوند رفتن ترس نیست اما ظلمت هایی که در این دنیا برای خودمان درست کرده ایم ترس دارد، علاقه به دنیا و مظاهر دنیوی دل را می میراند اما یاد خدا دلها را زنده می کند.

روحش شاد یادش گرامی