سکینه محمدی عفو شد

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: این فرد به اعدام محکوم شده بود اما در صحنه بین المللی سر این موضوع غوغایی را به پا کردند. جواد لاریجانی گفت: ما اطلاع رسانی مناسبی در این زمینه نکردیم و این باعث شد در صحنه بین المللی مطرح شود.

محمد جواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه در آخرین نشست خبری خود در سال ۹۲ با اشاره به اینکه در پرونده سکینه محمدی حدود ۴ ماه نظام محور عظیم تهاجم بود گفت: به این موضوعات توجه نکردیم و تلاش کردیم رضایت شکات بگرفتیم و وی محکوم به ۱۰ سال حبس شد و پس از مدتی به دلیل رفتار خوبی که در زندان داشت مشمول عفو شد.

LarijaiSetadHoghoghBeshar

به گزارش “صدای زرند“،  دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: این فرد به اعدام محکوم شده بود اما در صحنه بین المللی سر این موضوع غوغایی را به پا کردند. جواد لاریجانی گفت: ما اطلاع رسانی مناسبی در این زمینه نکردیم و این باعث شد در صحنه بین المللی مطرح شود.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: ما باید جلوی سوء استفاده دشمنان را بگیریم هر چند در این پرونده ممکن است بحث سنگسار مطرح شده باشد اما جرم اصلی اش قتل بود و جرم مدنظر دادگاه قتل عمد بود.

وی در خصوص ارتباط ایران با احمد شهید و پیگیری صحت اطلاعات وی گفت: ما تمام موارد را پاسخ می دهیم با مسئولان ما در ژنو و نیویورک مذاکره داشته است.

جواد لاریجانی گفت: احمد شهید هیچ کاستی در برقراری ارتباط با ایران نداشته است اما حرف هایی که می زند غمزه های سیاسی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس