ملت ایران، اقتصاد را در سایه‌فرهنگ دینی و مذهبی به کمال برسانند

امام جمعه زرند گفت: ملت ایران باید مولفه‌های فرهنگی را مد نظر داشته و اقتصاد اسلامی را در سایه سار فرهنگ دینی و مذهبی به کمال برسانند.

امام جمعه زرند گفت: ملت ایران باید مولفه‌های فرهنگی را مد نظر داشته و اقتصاد اسلامی را در سایه سار فرهنگ دینی و مذهبی به کمال برسانند.

امام-جمعه-زرند-300x2691-300x269

به گزارش صدای زرند به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام کرمی‌پور در نخستین خطبه نماز جمعه در سال جدید، با تبریک فرا رسیدن بهار ۹۳ به مقام معظم رهبری و ملت ایران اسلامی، اظهار کرد: آرزوی سربلندی بیش از پیش برای ایران اسلامی از درگاه خداوند متعال دارم.

وی با بیان اینکه روزهایی از سال به عنوان عید اعم از دینی و مذهبی یا ملی  قلمداد شده است، تصریح کرد: هدف از این اعیاد رسیدن به ذات اقدس الهی است تا در این روزها بتوانیم به خاطر موقعیتی که در آنها قرار داده شده است، بهره‌ای معنوی ببریم.

خطیب جمعه زرند با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، افزود: وظیفه دولت در سال ۹۳ نسبت به سال‌های گذشته چندین برابر شده و دولتمردان باید قدم‌های اساسی بردارند تا مقداری از مشکلات معیشتی مردم برطرف شود‌.

حجت‌الاسلام کرمی‌پور گفت: در سال گذشته مقام معظم رهبری فرمودند که اقتصاد و سیاست حاشیه فرهنگ هستند، یعنی همه اعم از دولت، مردم و مجلس باید فرهنگ اصیل اسلامی و شیعی را دریابند تا دشمنان با ترزیق فرهنگ غربی و شرقی اصالت ما را خدشه‌دار نکنند.

وی خاطرنشان کرد: باید مولفه‌های فرهنگی را مد نظر داشته باشیم و اقتصاد اسلامی را در سایه سار فرهنگ دینی و مذهبی به کمال برسانیم .

خطیب جمعه زرند با اشاره به رویدادهای سال گذشته، افزود: بند اول شعار سال یعنی حماسه سیاسی در سه مرحله انتخابات ریاست جمهوری، راهپیمایی ۱۳ آبان و حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن تحقق یافت و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد‌.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اتفاقات تلخ سال گذشته، دیدار اروپایی‌ها در دو نوبت با بعضی از فتنه گران و سران آنها بود که این مسئله را کسی از مسئولان قبول نکرد.

انتهای پیام/