تبلیغات‌ دشمنان فرهنگ اسلامی را نشانه گرفته است‌

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: تبلیغات گسترده دشمنان ایران، فرهنگ اسلامی را نشانه گرفته است. به گزارش “صدای زرند”، آیت‌الله سید‌یحیی جعفری صبح امروز در دیدار جمعی از کتابداران کرمانی به مناسبت بیست و یکمین هفته کتاب جمهوری اسلامی اظهار داشت: مقوله فرهنگ در راس تمام‌ مسائل جامعه دینی ما قرار دارد و فرهنگ […]

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: تبلیغات گسترده دشمنان ایران، فرهنگ اسلامی را نشانه گرفته است.

صدای زرند

آیت الله سید یحیی جعفری: تبلیغات‌ دشمنان فرهنگ اسلامی را نشانه گرفته است‌

صدای زرندبه گزارش “صدای زرند”، آیت‌الله سید‌یحیی جعفری صبح امروز در دیدار جمعی از کتابداران کرمانی به مناسبت بیست و یکمین هفته کتاب جمهوری اسلامی اظهار داشت: مقوله فرهنگ در راس تمام‌ مسائل جامعه دینی ما قرار دارد و فرهنگ اسلامی با جامعیت و کامل بودن خود توانسته الگوی کاملی از یک زندگی سعادت‌مندانه را ترسیم کند.

وی ابراز داشت: تبلیغات گسترده دشمنان ایران اسلامی‌ فرهنگ اسلامی را نشانه گرفته تا یا آن را از ما بگیرد و یا آن را تغییر دهند.

جعفری تصریح کرد: رسانه‌ها، روحانیون، وعاظ و خطبا‌ در فرهنگ‌سازی و توسعه فرهنگ دینی و اسلامی نقش به سزایی دارند، اما آن گونه که شایسته بوده به فرهنگ دینی ما توجه نشده و می‌طلبد در این راستا با هماهنگی بیشتری اقدام شود.

وی عنوان کرد: اگر هماهنگی میان رسانه‌ها ایجاد شود و همه متعهد باشند و مردم را به صراط مستقیم سوق دهند با مشکلات کنونی مواجه نمی‌شویم.

امام جمعه کرمان به موقعیت ایران اسلامی در منطقه خاور‌میانه اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی توانسته با وجود دشمنان بسیار جدی از جمله صهیونیست‌های جنایت‌کار با رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری به موقعیت بسیار عالی دست یابد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه با وجود تبلیغات گسترده از سوی غرب، اما آزادی در آمریکا وجود ندارد، ابراز داشت: اما ملت‌ها بیدار شده‌اند و بیداری اسلامی روزبه‌روز در حال افزایش است.

جعفری عنوان کرد: دشمنان ما از جمله آمریکا و صهیونیست‌ها، اسلام راستین و حقیقی را خطری برای همه مستکبران می‌دانند و به همین دلیل اعلام کرده‌اند که ایران چه هسته‌ای باشد و چه هسته‌ای نباشد، خطرناک است.

وی ابراز داشت: امروز باید از طریق کتاب، خیانت‌هایی که از سوی آمریکا و سایر مستکبران در زمان شاه به این کشور شده را هر چه بیشتر مطرح کنیم، زیرا وضعیت ایران‌‌ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی قابل مقایسه با قبل از آن نیست.

جعفری خاطرنشان کرد: اکنون همه ما از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران بهره‌مند هستیم و در حوزه‌های مختلف از جمله در علم به پیشرفت‌های خوبی دست یافته‌ایم.

وی با اشاره به ارزش و تاثیرگذاری کتاب‌ در فرهنگ جامعه بیان داشت: تلاش در عرصه کتاب و کتابخوانی، امری بسیار حائز اهمیت و باارزش است.

 

منبع: خبرگزاری فارس