علت واژگونی اتوبوس راهیان نور کرمان توسط پلیس راه گزارش شود

نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: علت حادثه واژگونی اتوبوس راهیان نور کرمان باید توسط پلیس راه گزارش شود.

نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: علت حادثه واژگونی اتوبوس راهیان نور کرمان باید توسط پلیس راه گزارش شود.

Dr Amiri

به گزارش صدای زرند به نقل از تسنیم،حسین امیری در گفت‌وگو با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس راهیان نور و جان باختن شماری از نوجوانان شهر خانوک، اظهار کرد: علت حادثه واژگونی اتوبوس راهیان نور کرمان باید توسط پلیس راه گزارش و به مردم استان کرمان ارائه شود.

 

وی با تسلیت مرگ نابهنگام جوانان شهرستان زرند و کرمان، تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه ۹ تن از جوانان استان کشته شدند که ۶ نفر از شهرستان زرند و خطه شهید پرور شهرخانوک هستند.

 

نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم شهر خانوک به دلاوری، تدین و دوستدار اهل بیت (ع) شهرت دارند، تصریح کرد: مردم این منطقه، نقش بسیار ارزنده‌ای در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌ و شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده‌اند.

 

امیری با اشاره به علاقه جوانان و مردم شهرستان زرند به زیارت قدمگاه شهدا و مناطق عملیاتی، گفت: متاسفانه ۹ تن از جوانان این دیار در محور طلائیه خوزستان که یادآور شهدا و آرام‌بخش روح و روان آنان بود، در عین ناباوری کشته شدند.

 

وی با آرزوی شفا و سلامتی برای مجروحان حادثه واژگونی اتوبوس راهیان نور کرمان، خاطرنشان کرد: قطعا پلیس راه باید در اسرع وقت گزارشی از حادثه و مشکلات و نواقصی که منجر به این حادثه دلخراش شده است را ارائه کند.

انتهای پیام/