اصلاح‌طلبان افراطی اجازه دهند دولت کارش را ادامه دهد

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح‌طلبان افراطی اجازه دهند، دولت کارش را ادامه دهد. به گزارش “صدای زرند”، سردار حسین فتاحی امروز اظهار داشت: اصلاح‌طلبان افراطی اجازه دهند، دولت کارش را ادامه دهد و چوب لای چرخ دولت نگذارند تا دولت در انجام کارهایش موفق شود. وی عنوان کرد: از اصلاح‌طلبان می‌پرسم […]

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح‌طلبان افراطی اجازه دهند، دولت کارش را ادامه دهد.

خبرگزاری فارس: اصلاح‌طلبان افراطی اجازه دهند دولت کارش را ادامه دهد

صدای زرندبه گزارش “صدای زرند”، سردار حسین فتاحی امروز اظهار داشت: اصلاح‌طلبان افراطی اجازه دهند، دولت کارش را ادامه دهد و چوب لای چرخ دولت نگذارند تا دولت در انجام کارهایش موفق شود.

وی عنوان کرد: از اصلاح‌طلبان می‌پرسم در کجای صحبت‌های روحانی دیده‌اند که وی گفته اصلاح‌طلبم یا کاندیدای اصلاح‌طلبان هستم.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: روحانی مطرح کرد، اصلاح‌طلب نیستم و اصولگرایِ اصلاح‌طلب هستم و شعار انتخاباتی وی راه‌اندازی دولت تدبیر و امید و اعتدال‌گرایی بود تا از افراط و تفریط فاصله بگیریم و وحدت ایجاد شود و نیروهای معتدل نظام در راس مدیریت‌ها قرار گیرند.

فتاحی تصریح کرد: روحانی مطرح نکرد که می‌خواهم نیروهای خوب انقلاب را قلع و قمع کنم، بلکه مطرح کرد که با کلید آمده‌ام نه با داس، پس چرا اصلاح‌طلبان افراطی نمی‌گذارند، روحانی برای نظام کار کند.

وی اذعان داشت: از اصلاح‌طلبان افراطی می‌خواهم که فشار روی دولت نیاورند و برای مدیریت استان کرمان گزینه نتراشند و مسئولان دلسوز نظام را قلع و قمع نکنند و موجب بدنامی دولت و روحانی نشوند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه روحانی طرفدار فتنه‌گران و دنبال فتنه نبود، گفت: چرا نیروهای فتنه‌گر را به روحانی تحمیل می‌کنید، مگر نمی‌دانید، آنها قصد براندازی نظام را داشتند.

فتاحی افزود: تلاش برای براندازی نظام، کشتار مردم، به آتش کشیدن اموال خصوصی و عمومی مردم و مساجد، حمله به عزاداران در روز عاشورا، اهانت به عکس امام خمینی (ره)، رهبری و شهدا و توهین به افراد متدین و مومن، پایمال کردن خون شهدا و حق مردم و از صحنه خارج کردن ولایت‌فقیه در پرونده فتنه‌گران است.

وی با بیان اینکه امروز تندروهای اصلاح‌طلب می‌خواهند در راس استان کرمان قرار گیرند، گفت: اگر این افراد به کار گماشته شوند، قطعا فتنه آینده هم رقم می‌خورد، ما با تمام توان از این امر جلوگیری می‌کنیم که به اصحاب و طرفداران فتنه مسئولیت داده نشود.

فتاحی خاطرنشان کرد: ما از نیروهای معتدل از هر جناحی باشند و همچنین از اعتدال‌‌گرایی و دولت روحانی حمایت می‌کنیم تا مشکلات موجود از جمله تورم، بیکاری و گرفتاری‌های مردم برطرف شود.

وی با تاکید بر اینکه ما نمایندگان مجلس هرگز چوبی لای چرخ دولت نمی‌گذاریم، بیان داشت: دولت فقط به شعارهای خود عمل کند و میدان را به فتنه‌گران ۸۷ و ۸۸ ندهد که قصد براندازی نظام را داشتند.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر نمایندگان مردم حق دخالت برای انتخاب استاندار کرمان را ندارند، پس آنهایی که هیچ مسئولیتی ندارند، حق دخالت دارند و می‌خواهند، استاندار انتخاب کنند.

فتاحی عنوان کرد: ما نماینده مردم هستیم و مردم به ما رای دادند و مجلس در راس امور است و باید پیشگیری کند و ما از این امر پیشگیری می‌کنیم که کار خلافی صورت نگیرد و کسی نیاید که در قدرت قرار گیرد و بعد از انجام خرابکاری برای عزل وی اقدام کنیم.

وی پیشگیری را یکی از ابعاد نظارت دانست و اذعان داشت: آیا وقتی می‌بینیم، فتنه‌گران برای انتخاب استاندار کرمان بر روحانی هجوم آورده‌اند، نباید حرف بزنیم؟

فتاحی افزود: آدم‌هایی که می‌توانند از همه گروه‌ها استفاده کنند را ما نباید معرفی کنیم، آن وقت آقایانی که این طرف و آن طرف خزیده بودند، حالا آمده‌اند و می‌خواهند، گزینه معرفی کنند.

وی با اشاره به اینکه روحانی به دنبال تعامل دولت با مجلس است، تصریح کرد: روحانی برای انتخاب استانداران خواستار نظر نمایندگان، ائمه جمعه و روحانیت شده است.

این نماینده مجلس خطاب به اصلاح‌طلبان افراطی ابراز داشت: شما چه کاره هستید و کجای کار بودید که رای مردم را مصادره می‌کنید و شما می‌خواهید، قوه مجریه را تبدیل به قوه‌ای‌ کنید که نتواند کار کند و می‌خواهید دولت را با قوه مقننه و قوه قضائیه درگیر کنید.

فتاحی ادامه داد: شما که به غیر از توسعه سیاسی به هیچ چیز اعتقاد نداشتید و هشت سال به غیر از توطئه سیاسی کاری نکردید و هر چه ائمه جمعه هشدار می‌دادند، توجه نمی‌کردید، حالا دوباره می‌خواهید، همان کارها را انجام دهید.

وی با بیان اینکه ما نمایندگان در احقاق حق مردم کوتاهی نمی‌کنیم، گفت: گزینه‌های ما نسبت به سایر گزینه‌های مطرح شده معتدل‌تر هستند با تمام گروه‌ها می‌سازند و از همه گروه‌ها استفاده می‌کنند و تجارب زیادی هم دارند.