هشتمین یادواره شهدای حمیدیه برگزار شد

مراسم هشتمین یادواره شهدای روستای حمیدیه همزمان با ایام ماه محرم با حضور فرماندار،‌ امام جمعه، جمعی از مسئولین و خانواده معظم شهدا در تکیه طفلان مسلم این روستا برگزار شد. به گزارش “صدای زرند”، در این مراسم، رضا کرمی، فرماندار زرند،‌ در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس […]

مراسم هشتمین یادواره شهدای روستای حمیدیه همزمان با ایام ماه محرم با حضور فرماندار،‌ امام جمعه، جمعی از مسئولین و خانواده معظم شهدا در تکیه طفلان مسلم این روستا برگزار شد.

صدای زرند

هشتمین یادواره شهدای حمیدیه برگزار شد

صدای زرند

به گزارش “صدای زرند”، در این مراسم، رضا کرمی، فرماندار زرند،‌ در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این یادواره بیان داشت: شهدا با الهام گرفتن از فرهنگ عاشورا در دوران دفاع مقدس حماسه های عظیمی را آفریدند.

وی در ادامه صحبت های خود اظهار داشت: ما در اوایل جنگ حتی توانائی ساخت سیم خاردار را نداشتیم اما امروز به برکت خون شهداء در عرصه نظامی و تسلیحاتی قادر به ساخت پهباد بدون سرنشین بوده و به کشوری مثل روسیه هدیه می دهیم.

کرمی همچنین بیان داشت: آرامش و امنیت امروز ما حاصل ایثارگری های شهدای گرانقدر است. شهدا از جان و مال خود گذشتند تا ما امروز با آرامش و امنیت زندگی کنیم.

وی شهیدان را شاگردان واقعی مکتب امام حسین (ع) دانست و اقتدار و عظمت امروز را مرهون فداکاری شهدا گرانقدر دانست و گفت ما با حفظ یاد شهداء و آرمان های والای آنها می توانیم در برابر تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن نیز پیروز شویم.

در این مراسم حجت الاسلام رضا کرمی پو، امام جمعه زرند، نیز در سخنانی پیرامون نقش زرمندگان در دفاع از انقلاب و اسلام سخن گفت و بر گسترش فرهنگ شهید و شهادت در جامعه تاکید کرد.

/ مجید عربپور