نمایندگان کرمان در ایستگاه دهم ۶ امتیاز حساس کسب کردند

تیم‌های گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان با پیروزی برابر حریفان خود در هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، شش امتیاز حساس و تعیین کننده را کسب کردند.   از هفته دهم مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور دقایقی پیش تیم صدرنشین گل‌گهر سیرجان در دیداری خانگی حریفش را با شکست سنگینی بدرقه […]

تیم‌های گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان با پیروزی برابر حریفان خود در هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، شش امتیاز حساس و تعیین کننده را کسب کردند.

 

صدای زرند

نمایندگان کرمان در ایستگاه دهم ۶ امتیاز حساس کسب کردند

صدای زرند

از هفته دهم مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور دقایقی پیش تیم صدرنشین گل‌گهر سیرجان در دیداری خانگی حریفش را با شکست سنگینی بدرقه کرد. در این دیدار، شاگردان قاسم شهبا با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند با نتیجه چهار بر یک از سد الوند همدان گذشتند.

مختار جمعه‌زاده سه گل و مجید شادکام یک گل برای گل‌گهر زدند و تک‌گل الوند نیز در دقیقه ۸۵ بازی وارد دروازه گل‌گهر شد. گل‌گهر با این پیروزی در جدول مسابقات ۱۸ امتیازی شد و همچنان به صدرنشینی خود در گروه الف ادامه می‌دهد.

دیگر تیم تعقیب کننده گل‌گهر در این گروه نساجی مازندران بود که امروز در دیدار خانگی خود مقابل شهرداری بندرعباس با یک گل شکست را پذیرا شد، گل‌گهر هفته گذشته مقابل این تیم هرمزگانی به تساوی رسیده بود.

اما دیگر نماینده استان کرمان یعنی مس رفسنجان نیز در تهران به مصاف پیکان رفت و در نهایت موفق شد این تیم را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. علی علیزاده و فرشاد سالاروند گل‌های مس رفسنجان را وارد دروازه حریف کردند، مس با این پیروزی در جدول مسابقات ۱۰ امتیازی شد و خود را از انتهای جدول جدا کرد.

 

منبع: فارس