شهادت مامور پلیس در تعقیب افراد شرور

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمان گفت: در درگیری ماموران در شهرستان رودبار جنوب با افراد مسلح ناشناس یک مامور انتظامی به شهادت رسید و سه نفر دیگر از ماموران مجروح شدند. به گزارش “صدای زرند” به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ علیرضا پریور درباره جزئیات شهادت مامور انتظامی در شهرستان روبار اظهار داشت: ماموران پلیس […]

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمان گفت: در درگیری ماموران در شهرستان رودبار جنوب با افراد مسلح ناشناس یک مامور انتظامی به شهادت رسید و سه نفر دیگر از ماموران مجروح شدند.

شهادت مامور پلیس در تعقیب افراد شرور

شهادت مامور پلیس در تعقیب افراد شرور


به گزارش “صدای زرند” به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ علیرضا پریور درباره جزئیات شهادت مامور انتظامی در شهرستان روبار اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت شهرستان رودبار بامداد امروز حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک شدند و به راننده آن دستور توقف دادند.
وی ادامه داد: سرنشینان خودرو سواری که مسلح بودند بدون توجه به ایست، به سمت ماموران شلیک کردند که در این رابطه استوار دوم ˈسیدفخرالدین هاشمیˈ اهل شهرستان زرند به درجه رفیع شهادت نایل آمد و سه نفر دیگر مجروح شدند.
این مقام مسئول انتظامی گفت: بلافاصله تیمه‌ای هوایی و پیاده به منطقه اعزام شدند و عملیات برای شناسایی و دستگیری افراد مهاجم در حال انجام است.