نمایشگاه همسریابی در چین

این مرکز از سال ۲۰۰۴ تشکیل شده است و با اینکه برطبق آمار دولتی چین، تعداد مردان ۳۴ میلیون نفر بیشتر از زنان است، مسئولین مرکز می گویند مشتریان زن سه برابر مردان هستند. به گزارش “صدای زرند”، گفته می شود به دلیل محدودیت هایی مثل پرداخت حق ثبت نام ۵۰۰ دلاری برای زنان (مردان […]

این مرکز از سال ۲۰۰۴ تشکیل شده است و با اینکه برطبق آمار دولتی چین، تعداد مردان ۳۴ میلیون نفر بیشتر از زنان است، مسئولین مرکز می گویند مشتریان زن سه برابر مردان هستند.

صدای زرندبه گزارش “صدای زرند”، گفته می شود به دلیل محدودیت هایی مثل پرداخت حق ثبت نام ۵۰۰ دلاری برای زنان (مردان می توانند رایگان ثبت نام کنند)  و همچنین محدودیت سنی برای زنان (زیر ۳۳ سال) بسیاری از زنان نمی توانند مرد مورد علاقه خود را پیدا کنند.

از سوی دیگر با وجودی که تعداد مردان نسبت به زنان در این کشور بیشتر است، مردان چینی تمایل دارند با درنظر گرفتن شرایط خاص سنی و تحصیلی با زنان ازدواج کنند و به همین خاطر برخی از دختران و زنان چینی به ویژه آنانی که مطلقه هستند مجرد باقی می مانند؛ موضوع جالب در این نمایشگاه این است که مردان مسن در میان جویندگان زوج در این مراکز به چشم می آید.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17