آخرین اظهارات زنگنه درباره کرسنت

امیری خامکانی با اشاره به حضور زنگنه در کمیسیون انرژی مجلس مطرح کرد: آخرین اظهارات زنگنه درباره کرسنت. به گزارش “صدای زرند”، عضوکمیسیون انرژی مجلس که در جلسه امروز کلیه معاونین وزارت نفت حضور داشتند، گفت: وزیر نفت در کمیسیون انرژی مجلس اعلام کرد که پرونده کرسنت را به صورت شفاف پی گیری می کند تا […]

امیری خامکانی با اشاره به حضور زنگنه در کمیسیون انرژی مجلس مطرح کرد: آخرین اظهارات زنگنه درباره کرسنت.

آخرین اظهارات زنگنه درباره کرسنت

صدای زرندبه گزارش “صدای زرند”، عضوکمیسیون انرژی مجلس که در جلسه امروز کلیه معاونین وزارت نفت حضور داشتند، گفت: وزیر نفت در کمیسیون انرژی مجلس اعلام کرد که پرونده کرسنت را به صورت شفاف پی گیری می کند تا حقی از بیت المال ضایع نشود.

حسین امیری خامکانی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، افزود: موضوع پرونده کرسنت در جلسه امروز کمیسیون مطرح شد و وزیر نفت در این جلسه اعلام کرد دنبال این هستیم که پرونده شفاف پیش برود.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جلسه امروز کلیه معاونین وزارت نفت حضور داشتند، گفت: اعضای کمیسیون از مجموع بحث های مطرح شده از سوی وزیر راضی بودند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: درجلسه امروزهمچنین برتامین خوراک پتروشیمی ها و واحدهای نیروگاهی و تسریع اولویت بندی فازهایی که بتواند کمبود گاز را جبران کنند وگاز به شبکه تزریق کنند تاکید شد/

منبع: خانه ملت