نماینده مجلس: آرامش حاکم شده بر زندگی مردم را نمی توان انکار کرد

صدای زرند : نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: آرامش حاکم شده بر زندگی مردم در ۱۰۰ روز گذشته در آغاز به کار دولت یازدهم را نمی توان انکار کرد.   به گزارش “صدای زرند” به نقل از ایرنا,حسین امیری روز چهارشنبه در گفت و گو با ما افزود: اعتقاد من […]

صدای زرند : نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: آرامش حاکم شده بر زندگی مردم در ۱۰۰ روز گذشته در آغاز به کار دولت یازدهم را نمی توان انکار کرد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان

نماینده مردم زرند و کوهبنان

 

به گزارش “صدای زرند” به نقل از ایرنا,حسین امیری روز چهارشنبه در گفت و گو با ما افزود: اعتقاد من این است که دولت در همین مدت کوتاه موفقیت های خوبی به دست آورد که ایجاد آرامش در اقتصاد و فروکش کردن نوسانات ارزی یکی از این موفقیت هاست.

وی ادامه داد: کاهش قیمت های ارز و طلا نیز در این مدت آرامش را به اقتصاد کشور حاکم کرد.

امیری در رابطه با سیاست خارجی نیز اظهار کرد: باید بپذیریم که اقبالی که بدنه کشورهای عضو سازمان ملل و مذاکره کننده با ما نشان داده اند، باعث شده که حق مردم ایران را بیشتر به رسمیت می شناسند و انگیزه بیشتری ایجاد شده است.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر امور خارجه کشورمان بهتر توانسته پیام مردم ایران را به ملت های جهان برساند و بحث برد – برد را که رییس جمهور بر روی آن هدفگذاری کرده بود، تیم مذاکره کننده نیز بر آن تاکید دارد.

وی افزود: این موضوع باعث می شود فضای مذاکرات بهتر پیش رود، همانگونه که فضای مذاکرات و دیپلماسی خارجی ما در این دو سه ماه تغییر کرده و آرامشی بر دیپلماسی سیاسی ما حاکم شد.

امیری، با اشاره به اینکه بر دیپلماسی نفتی ما نیز آرامش حاکم شده است، بیان کرد: در مجموع پروژه ۱۰۰ روزه دولت مثبت بود و بر اساس آن برنامه زمان بندی که دولت پیش بینی کرده بود، پیش رفت.

وی اظهار کرد: در این مدت ۱۰۰ روز با توجه به اینکه در گذشته آمار دقیق و صحیحی در حوزه های مختلف برای تصمیم گیری وجود نداشت، دولت به جمع آوری آمار و اطلاعات صحیح پرداخته تا بر اساس آنها بتوان برنامه ریزی میان مدت و بلند مدت خود را صحیح پیش ببرد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی افزود: هدف اصلی و ماموریت اصلی دولت در این مدت انجام مطالعات و جمع آوری اطلاعات و آمار کامل بوده است و در این مدت شناخت کافی را در حوزه های مختلف پیدا کرده است.

انتهای پیام /*