دشمن از پیروزی‌ ملت ایران در مذاکرات هسته‌ای وحشت دارد

امام جمعه زرند: دشمن از پیروزی‌ ملت ایران در مذاکرات هسته‌ای وحشت دارد امام جمعه زرند گفت: وحشت دشمن از این است که جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگوهای ژنو به پیروزی‌های بزرگی دست یابد که ان‌شاء‌الله همین طور شود. حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار صدای زرند با محکوم کردن حمله تروریستی به […]

امام جمعه زرند:
دشمن از پیروزی‌ ملت ایران در مذاکرات هسته‌ای وحشت دارد

امام جمعه زرند گفت: وحشت دشمن از این است که جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگوهای ژنو به پیروزی‌های بزرگی دست یابد که ان‌شاء‌الله همین طور شود.

دشمن از پیروزی‌ ملت ایران در مذاکرات هسته‌ای وحشت دارد

دشمن از پیروزی‌ ملت ایران در مذاکرات هسته‌ای وحشت دارد

حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار صدای زرند با محکوم کردن حمله تروریستی به سفارت ایران در بیروت اظهار داشت: قدرت هر کشوری را باید نسبت دشمنان آن شناخت.

وی با اشاره به آیه ۱۱۲ سوره آل‌عمران مبنی بر اینکه « دشمنان شما به‌ قدری ترسو هستند که هرکجا یافت شوند، مهر ذلت بر آنها خورده است»، گفت: اگر دشمن منطقه‌ای باشد، قدرت هر کشور به اندازه همان منطقه است و اگر قاره‌ای باشد به همان نسبت آن کشور قدرت دارد.

وی افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران امروزه منحصر به یک منطقه یا قاره نیستند، بلکه دشمنان اسلام در جهان دشمن جمهوری اسلامی و جایگاه ولایت ما هستند.

کرمی‌پور با تاکید بر اینکه ما باید خودمان را برای جنگ با دشمنان جهانی آماده کنیم، عنوان کرد: برنامه‌های جهان استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی ایران با هدف براندازی و کم‌رنگ کردن قدرت جهانی صورت می‌گیرد که معمولا دشمنان اسلام انسان‌های پستی بودند که برای رسیدن به اهداف خود حتی به انسان‌های مظلوم و بی دفاع و غیرنظامی رحم نکردند.

وی بیان داشت: اخیرا دشمن نادان به حمله انتحاری در نزدیکی سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان دست زده است و منجر به شهادت حجت‌الاسلام انصاری کاردار فرهنگی جمهوری اسلامی ایران شد.

کرمی‌پور با محکوم کردن اقدام تروریستی در حمله به سفارت جمهوری اسلامی در بیروت عنوان کرد: به دشمنان جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌داریم که با این حربه‌‌های کهنه خود کاری از پیش نمی‌برید.

امام جمعه زرند خاطرنشان کرد: وجود همین خون‌ها است که اسلام را زنده نگه داشته است و ما فرزند محرم و عاشورا هستیم و وحشت دشمن از این است که جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگوهای ژنو به پیروزی‌های بزرگی دست یابد که ان‌شاء‌الله همین طور شود.

انتهای پیام/