محسن قهرمانی از قضاوت در نیم فصل دوم باز ماند

محسن قهرمانی داور بین المللی فوتبال امروز نتوانست تست امادگی جسمانی را با موفقیت پشت سر بگذارد و مردود شد. امروز صبح در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی از داوران لیگ برتر تست آمادگی جسمانی گرفته شد که محسن قهرمانی داور بین المللی فوتبال امروز نتوانست این تست را با موفقیت پشت سر بگذارد و […]

محسن قهرمانی داور بین المللی فوتبال امروز نتوانست تست امادگی جسمانی را با موفقیت پشت سر بگذارد و مردود شد.

صدای زرند

محسن قهرمانی از قضاوت در نیم فصل دوم باز ماند

صدای زرندامروز صبح در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی از داوران لیگ برتر تست آمادگی جسمانی گرفته شد که محسن قهرمانی داور بین المللی فوتبال امروز نتوانست این تست را با موفقیت پشت سر بگذارد و مردود شد.

فریدون اصفهانیان با تأئید این خبر گفت: قهرمانی به دلیل مصدومیتی که برایش پیش آمد نتوانست تست را با موفقیت پشت سر بگذارد.

وی در مورد اینکه آیا آزمون دیگری از قهرمانی گرفته می شود یا نه، گفت: خیر آزمون دیگری نداریم.

به این ترتیب بعید به نظر می رسد که محسن قهرمانی بتواند در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر قضاوت کند. قهرمانی به دلیل شکایتی که علی دایی و باشگاه پرسپولیس از او انجام داده بودند به طور موقت از داوری تعلیق شده بود.

هم چنین محسن ترکی دیگر داور کشورمان اصلا حاضر به حضور در کلاس های داوری نشد.

محسن ترکی یکی از سه داور الیت فوتبال ایران است که باید در آذرماه به همراه فغانی و مظفری زاده در امارات تست آمادگی جسمانی بدهد که با توجه به غیبتش در کلاس داوری نیم فصل باید دید کمیته داوران چه واکنشی نسبت به عدم شرکت ترکی در کلاس داوری لیگ برتر نشان می دهد.

 

منبع: ملت ایران