حریق ساختمان ۱۲ طبقه در صادقیه

یک مجتمع تجاری – اداری ۱۲ طبقه ظهر امروز در ضلع جنوب غربی فلکه دوم صادقیه دچار حریق شد. صدای زرند: به گزارش ایسنا، سید جلال ملکی – سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این باره گفت: وقوع یک مورد حادثه حریق در ساعت ۱۳:۱۱ ظهر امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع […]

یک مجتمع تجاری – اداری ۱۲ طبقه ظهر امروز در ضلع جنوب غربی فلکه دوم صادقیه دچار حریق شد.

صدای زرند

صدای زرند

صدای زرند: به گزارش ایسنا، سید جلال ملکی – سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این باره گفت: وقوع یک مورد حادثه حریق در ساعت ۱۳:۱۱ ظهر امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه به دنبال اطلاع این حادثه ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۷۷، ۱۰، ۱۰۲ و نجات سه را به همراه بالابر و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام کرد، افزود: محل حادثه یک ساختمان ۱۲ طبقه تجاری – اداری به همراه سه طبقه زیرزمین در ضلع جنوب غربی فلکه دوم صادقیه بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که در طبقه منفی سه این ساختمان تعداد زیادی ضایعات کارتنی، مقوا و چندین جعبه قرار گرفته که کاملا شعله‌ور شده و شعله‌های آتش در حال سرایت به اتاقک سرایداری است.

ملکی با بیان اینکه تعدادی از حاضران در ساختمان نیز در طبقات فوقانی دچار ترس شده و در میان دود محبوس شده بودند، خاطرنشان کرد: آتش نشانان با تقسیم‌شدن به دو گروه عملیات اطفای حریق و نجات افراد محبوس را آغاز کردند.

ملکی ادامه داد: یک گروه از آتش نشانان با مراجعه به طبقات ۱۰ تن از افراد حاضر در این مجتمع تجاری اداری را خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند که آنان به شکل سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به ایسنا، گفت: گروهی دیگر نیز همزمان شعله‌های آتش در پارکینگ را مهار و از سرایت آن به اتاقک سرایداری جلوگیری کردند.

وی اضافه کرد: آتش‌نشانان در ساعت ۱۴:۱۵ پس از اطفای کامل حریق، لکه‌گیری و تخلیه دود به عملیات خود در این محل خاتمه دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در دست بررسی است.

محل حادثه یک ساختمان تجاری اداری در جنوب غرب فلکه دوم صادقیه بود که در طبقات زیرین آن پاساژی به نام طلا واقع شده است.