نبی: ۶ دیدار دوستانه در راه است

نیت ما این بود که مقابل لبنان در آن شرایط به میدان نرویم اما کنفدراسیون فوتبال آسیا ما را مجبور به انجام بازی کرد. به گزارش “صدای زرند”، دبیرکل فدراسیون فوتبال پس از ورود به کشور در خصوص انجام بازی های دوستانه برای تیم ملی گفت: برگزاری ۶ دیدار دوستانه قطعی شده و در جلسه […]

نیت ما این بود که مقابل لبنان در آن شرایط به میدان نرویم اما کنفدراسیون فوتبال آسیا ما را مجبور به انجام بازی کرد.

نبی: ۶ دیدار دوستانه در راه است

صدای زرندبه گزارش “صدای زرند”، دبیرکل فدراسیون فوتبال پس از ورود به کشور در خصوص انجام بازی های دوستانه برای تیم ملی گفت: برگزاری ۶ دیدار دوستانه قطعی شده و در جلسه کی روش، کفاشیان، تاج و دیگر مسئولان سازمان لیگ می خواهیم برنامه های لیگ را طوری تنظیم کنیم که بتوانیم در خلال مسابقات چند دیدار دوستانه هم برگزار کنیم.

وی در واکنش به اتفاق تلخ تروریستی مقابل سفارت ایران در بیروت تصریح کرد: سختی زیادی کشیدیم چون مسئولیت بازیکنان برعهده من بود. نیت ما این بود که مقابل لبنان در آن شرایط به میدان نرویم اما کنفدراسیون فوتبال آسیا ما را مجبور به انجام بازی کرد. به خاطر همین پس از مسابقه در رختکن پیروزی مقابل لبنان را به شهدای این سانحه تقدیم کردیم. روز سختی را پشت سر گذاشتیم اما خوشبختانه اتفاقی برای هیچ کدام از اعضای کاروان تیم ملی رخ نداد.

 

منبع: ملت ایران