وزیر کار: وام ضروری بازنشستگان افزایش یافت/برای ثبت نام کلیک کنید

وزیر تعاون، کارو رفاه و تامین اجتماعی گفت: یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان است و از این رو تسهیلاتی به بازنشستگان پرداخت می شود. به گزارش “صدای زرند”، به نقل از اداره کل روابط عمومی وامور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، علی ربیعی دربازدید از خانه امید بازنشستگان […]

وزیر تعاون، کارو رفاه و تامین اجتماعی گفت: یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان است و از این رو تسهیلاتی به بازنشستگان پرداخت می شود.

صدای زرند

وزیر کار: وام ضروری بازنشستگان افزایش یافت/برای ثبت نام کلیک کنید

صدای زرندبه گزارش “صدای زرند”، به نقل از اداره کل روابط عمومی وامور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، علی ربیعی دربازدید از خانه امید بازنشستگان در استان قم گفت: یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید، بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان است و در این راستا برنامه های متعددی برای رفاه حال بازنشستگان پیش بینی شده که پرداخت وام ضروری در قالب تسهیلات بانکی به بازنشستگان کشوری است.

وی با اشاره به افزایش وام ضروری بازنشستگان کشوری افزود: بر اساس توافقات و هماهنگی های بعمل آمده بین صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات امسال به ۸۰ هزار بازنشسته کشوری که تا کنون تسهیلات بانکی دریافت نکرده اند وام ضروری ۲ میلیون تومانی پرداخت می شود.

وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی گفت: مدت باز پرداخت اقساط این وام ۳۶ ماهه وبا بهره ۴ درصد است.

ربیعی درباره زمان ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری گفت: بازنشستگان واجد شرایط از ۳۰ آبان ماه می توانند با مراجعه به سامانه الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی WWW. CSPF. IR جهت ثبت نام اقدام کنند.

صندوق بازنشستگی کشوری تا کنون به بیش از ۵۴۰ هزار نفر از بازنشستگان وام ضروری پرداخت کرده است.