کی روش: با روش جادویی باید خودمان را آماده کنیم / فرق جام جهانی با این بازی ها مثل شب و روز است

راه بسیار طولانی را در مسیر پیشرفت مطابق فوتبال بین المللی داریم؛ مثل روز و شب. به گزارش “صدای زرند”، سرمربی تیم ملی معتقد است سطح فشار بازی ها در جام جهانی با این بازی ها که انجام دادیم دقیقا تفاوتش همانند روز و شب است. کارلوس کی روش در بدو ورود به ایران بعد […]

راه بسیار طولانی را در مسیر پیشرفت مطابق فوتبال بین المللی داریم؛ مثل روز و شب.

صدای زرند

کی روش: با روش جادویی باید خودمان را آماده کنیم / فرق جام جهانی با این بازی ها مثل شب و روز است

صدای زرندبه گزارش “صدای زرند”، سرمربی تیم ملی معتقد است سطح فشار بازی ها در جام جهانی با این بازی ها که انجام دادیم دقیقا تفاوتش همانند روز و شب است. کارلوس کی روش در بدو ورود به ایران بعد از برگزاری ۲ بازی با تایلند و لبنان در رقابت های مقدماتی جام ملت های آسیا در جمع خبرنگاران صحبت هایی را انجام داد.

تشکر از بازیکنان

برای ما همه چیز خیلی خوب بود و به هدف مان رسیدیم چرا که صعود ایران به جام ملت های آسیا در سال ۲۰۱۵ قطعی شد. هنوز می دانیم یک بازی با تیم کویت در ماه مارس برای ما باقی مانده و باید سعی کنیم که یک کاری انجام دهیم که از این به بعد همه تفکر ما بر روی بازی های جام جهانی باشد.

در درجه اول می خواهم به بازیکنانم در تیم ملی ایران تبریک بگویم چرا که واقعا عملکرد خیلی خوبی داشتند و نگرش شان به بازی ها عالی بود. همان جوری که در زمان بازی های مقدماتی جام جهانی گفته بودم الان و اینجا هم باز تکرار می کنم این بردها که به دست آمد بردهایی بود که حاصل زحمات همه مربیان لیگ و همه دست اندرکاران فوتبال بود و باید به آن ها هم تبریک گفت چرا که بدون حضور آن ها ما الان این جا نبودیم.

امادگی تیم

حال حاضر تیم ما خیلی قوی است و از نظر روحی در شرایط خوبی قرار دارد. تمرکز کاملی داریم و برای ما فرق نمی کند با چه رقیبی بازی داریم. همه بازی ها را جدی می گیریم و عملکرد خوبی هم داریم. همان طور که دیدید ما بازیکنانی داریم که صد در صد آماده هستند و سعی می کنند با همه وجودشان برای تیم ملی بازی کنند. البته چند بازیکن مصدوم هم داشتیم اما بازیکنانی که سعی کردیم جایگزین بازیکنان مصدوم کنیم عملکرد خوبی داشتند و این نشان دهنده این موضوع است که حق انتخاب های بیشتری داریم و همه بازیکنان سعی می کنند با تلاش بیشتر، کشورشان را سربلندتر کنند.

راه جادویی

در حال حاضر کاری که ما می توانیم انجام دهیم این است که تیم ملی طبق برنامه هایی که داریم آماده باشد و طبق قوانین فیفا و حفظ منافع باشگاه با راه حلی جادویی که کمک کند و موثر باشد برای آماده سازی تیم ملی راهی پیدا کنیم. بعد از ۶ ماه باید این آمادگی را کسب کنیم که در جام ملت های آسیا که در استرالیا برگزار می شود عملکرد خوبی داشته باشیم تا دوباره در قاره آسیا افتخار آفرینی کنیم.
گول زدن خودمان
این صحبت که می گویند تیم ما الان کاملا اماده برای جام جهانی است درست نیست. این حرف طرز تفکر درستی برای آماده سازی ما در راه جام جهانی نیست. دقیقا برعکس این موضوع وجود دارد و ما باید بسیار نگران و بسیار دغدغه داشته باشیم به خاطر این که نتایج به دست آمده به خصوص بازی اروگوئه و اردن که تیم آمریکای جنوبی توانست با ۵ گل نماینده آسیا را شکست دهد واقعا باید یک بیدار باش برای فوتبال آسیا باشد.

تفاوت مقل شب و روز

من دوباره تکرار می کنم که ما راه بسیار طولانی را در پیش داریم. بازیکنان پیشرفت کرده اند و بزرگ می شوند و بازی های بهتری انجام می دهند اما راه بسیار طولانی را در مسیر پیشرفت مطابق فوتبال بین المللی داریم؛ مثل روز و شب! سطح فشار بازی ها در جام جهانی با این بازی ها که انجام دادیم دقیقا تفاوتش همانند روز و شب است و باید تمرینات زیادی انجام دهیم تا به آن سطح آمادگی برسیم. در انتها باید بگویم که بازیکنان و هواداران خوب فوتبال ایران مستحق این آماده سازی هستند که ما با برنامه ریزی مناسب بتوانیم برای حضوری خوب در جام جهانی خودمان را آماده کنیم. من اعتماد دارم که این اتفاق خواهد افتاد.

منبع: سایت گل