تجلیل از نفرات برتر مسابقات کتابخوانی و معارف اسلامی خانواده های شاهد و ایثارگر زرند

عرب، سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زرند، در همایش تجلیبل از نفرات برتر مسابقات کتابخوانی و معارف اسلامی خانواده های شاهد و ایثارگر زرند بیان داشت: رسالت بنیاد شهید و امور ایثارگران، پاسداری از فرهنگ بسیجی که برخاسته از فرهنگ ایثار و شهادت است، می باشد. به گزارش “صدای زرند”، به نقل از […]

عرب، سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زرند، در همایش تجلیبل از نفرات برتر مسابقات کتابخوانی و معارف اسلامی خانواده های شاهد و ایثارگر زرند بیان داشت: رسالت بنیاد شهید و امور ایثارگران، پاسداری از فرهنگ بسیجی که برخاسته از فرهنگ ایثار و شهادت است، می باشد.

صدای زرند

تجلیل از نفرات برتر مسابقات کتابخوانی و معارف اسلامی خانواده های شاهد و ایثارگر زرند

صدای زرندبه گزارش “صدای زرند”، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند همزمان با آغاز هفته بزرگداشت  بسیج، روز پنجشنبه ۳۰/۸/۹۲ از ساعت ۹ صبح طی مراسمی در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  از نفرات برتر مسابقات کتابخوانی و معارف اسلامی خانواده های معظم شهداء و ایثارگران تجلیل گردید.

در این مراسم آقای عرب سرپرست بنیاد ضمن عرض خیر مقدم و گرامیداشت هفته پر برکت بسیج با بیان چند خاطره از شهدای عزیز و بزرگوار بسیجی رسالت این نهاد را پاسداری از فرهنگ بسیجی که برخاسته از فرهنگ ایثار و شهادت است بیان نمودند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران، بر ادامه اینگونه برنامه های فرهنگی با توجه به رویکرد جدید بنیاد تاکید نمودند.

در ادامه این مراسم، آقای ابراهیمی، معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید، ضمن تشریح چگونگی برگزاری مسابقات علوم قرآنی و معارف اسلامی از حضور فعال ایثارگران در برنامه های کتابخوانی و معارف اسلامی بنیاد تقدیر و تشکر نمودند.

صدای زرند

ابراهیمی، برتری بیش از ۱۶۴ نفر از عزیزان شاهد و ایثارگر در مسابقات مذکور را مایه خوشنودی اهل بیت ایثارو شهادت و فخر و مباهات برای سایرین بیان نمودند و ابراز امیدواری نمودند با بسیج امکانات  موجود در راستای تحقق اهداف فرهنگی بنیادشهید همواره شاهد پویایی و شکوفائی ایثارگران در عرصه فرهنگ و هنر باشیم.

در این مراسم، یکی از جانباز گرامی شهرستان زرند، جناب حجه السلام موحد نیا، پیرامون اهمیت فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در بین خانواده های شاهد و ایثارگر وارتقای سطح فرهنگی و معنوی آنان با بهره گیری از معارف انسان ساز قرآن کریم  مطالبی چند بیان فرمودند.

در خاتمه به کلیه منتخبین مسابقات مذکوربه رسم یادبود کارت هدایایی  تقدیم گردید.