محفل انس با قرآن کریم در زرند برگزار شد

به مناسبت هفته بسیج محفل انس با قران کریم در محضر شهداء ،همراه با غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهداء در شهر زرند برگزار شد. به گزارش”صدای زرند”، به نقل از خبرگزاری تسنیم، محفل انس با قرآن کریم در محضر شهدا با حضور فرماندار شهرستان زرند، جانشین فرماندهی سپاه زرند، مسئولان ادارات و […]

به مناسبت هفته بسیج محفل انس با قران کریم در محضر شهداء ،همراه با غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهداء در شهر زرند برگزار شد.

صدای زرند

صدای زرندبه گزارش”صدای زرند”، به نقل از خبرگزاری تسنیم، محفل انس با قرآن کریم در محضر شهدا با حضور فرماندار شهرستان زرند، جانشین فرماندهی سپاه زرند، مسئولان ادارات و نهادها، خانواده معزز و مکرم شهدا، ایثارگران و خواهران و برادران بسیجی، کارکنان پایور و وظیفه و بازنشستگان سپاه زرند همراه با تلاوت قران کریم، قرائت زیارت پرفیض عاشورا، فاتحه و نثار گل و تجدید عهد و پیمان با شهدا در گلزار شهدای این شهر برگزار شد.

در این مراسم فرماندار زرند با تقدیر و تشکر از همه مسئولان شورای اداری و شرکت کنندگان اظهار کرد: امنیت و آسایش امروز مدیون شهدا و رزمندگان هستیم.

رضا کرمی تصریح کرد: بر اساس فرمایش حضرت امام (ره) بسیج لشکر مخلص خدا است و این مهم با گذشت زمان به دفعات به اثبات رسیده است.

جانشین فرماندهی سپاه زرند نیز در این جلسه اظهار کرد: امروز هر آنچه را که به دست آورده‌ایم مدیون جانفشانی و ایثارگری شهدا و جانبازانی هستیم که جان خود را فدای این نظام ،انقلاب و ولایت کردند.

سرهنگ محمد قلی زاده با اشاره به هفته بسیج افزود: افتخار می کنیم که در نهاد مقدس سپاه پاسداران خدمتگذار بسیج و بسیجیان هستیم.

جانشین فرماندهی سپاه زرند با بیان اینکه بسیجی و بسیجیان دل در گرو ولایت دارد، تصریح کرد: بسیجیان گوش به فرمان ولی فقیه هستند و هر کجا که رهبری فرمان دهند با جان و دل آماده فداکاری هستند تا مانند دفاع مقدس حماسه آفرینی کنند.

قلی زاده بیان کرد: بسیج در سال‌های عمر انقلاب اسلامی جهان را مبهوت هنر نمایی خود کرده و امروز هم آماده و گوش به فرمان در همه عرصه‌ها وصحنه‌ها است.

غبار روبی وعطر افشانی فبور مطهر شهرستان زرند با حضور پرشور خواهران و براداران بسیجی در این شهر برگزار شد.