مبارزه با اشرار و قاچاقچیان جدی است

مهدی جعفری، رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت‌:‌ از اولویت‌های نخست ‌در دستور کار نظام جمهوری اسلامی ایران مبارزه جدی با قاچاقچیان و اشرار است.   به گزارش “صدای زرند”، مهدی جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زرند اظهار داشت: یکی از اولویت‌های نخست و قابل توجه در دستور کار نظام جمهوری اسلامی ایران مبارزه […]

مهدی جعفری، رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت‌:‌ از اولویت‌های نخست ‌در دستور کار نظام جمهوری اسلامی ایران مبارزه جدی با قاچاقچیان و اشرار است.

خبرگزاری فارس: مبارزه با اشرار و قاچاقچیان جدی است

 

به گزارش “صدای زرند”، مهدی جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زرند اظهار داشت: یکی از اولویت‌های نخست و قابل توجه در دستور کار نظام جمهوری اسلامی ایران مبارزه و مقابله جدی با قاچاقچیان و اشرار است.

وی افزود: مبارزه با اشرار هزینه‌های سنگینی مانند شهادت نیروهای نظامی و انتظامی را در پی دارد، اما دستگاه قضایی نیز برخورد قاطع قانونی را با اشرار و قاچاقچیان همواره در اولویت دارد.

جعفری با اشاره به علاقه و دل‌بستگی ملت ایران به شهدا‌ گفت: حضور گسترده مردم زرند در تشییع پیکر شهدا گرانقدر که جان خود را در راه مبارزه بی‌امان با سودا‌گران مرگ از دست داد، نشان دهنده پویایی و زنده بودن فضای شهید و شهادت در جامعه است.

انتهای پیام/