گردهمایی حلقه‌های صالحین سپاه زرند برگزار شد

همزمان با دومین روز از هفته بسیج، نشست حلقه‌های صالحین سپاه شهرستان زرند برگزار شد‌. به گزارش “صدای زرند”، به نقل از خبرگزاری فارسد، همزمان با دومین روز از هفته بسیج به همت تعلیم و تربیت سپاه شهرستان زرند، نشست حلقه‌های صالحین با حضور فرمانده سپاه زرند‌، مربیان و اعضای حلقه‌های صالحین این ناحیه در […]

همزمان با دومین روز از هفته بسیج، نشست حلقه‌های صالحین سپاه شهرستان زرند برگزار شد‌.

13920901000377 PhotoA

به گزارش “صدای زرند”، به نقل از خبرگزاری فارسد، همزمان با دومین روز از هفته بسیج به همت تعلیم و تربیت سپاه شهرستان زرند، نشست حلقه‌های صالحین با حضور فرمانده سپاه زرند‌، مربیان و اعضای حلقه‌های صالحین این ناحیه در مسجد جامع برگزار شد‌.

عبدالمجید زمانی، فرمانده سپاه زرند در این نشست گفت‌: تقارن هفته بسیج در سال جاری با ایام محرم فرصت مناسبی است تا تناسب هویت و حقیقت بسیج با محرم و عاشورا تبیین شود و بهترین فرصت برای بیان نهضت عاشورا است.

وی با اشاره به حضور گسترده بسیج در همه عرصه‌ها‌ و میدان‌ها اظهار داشت: امروز همه اقشار بسیجی در این حلقه‌ها سازماندهی شده‌اند و هر هفته برنامه‌ها‌ و نشست‌های مختلفی در حوزه و پایگاه مقاومت با حضور اعضا برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه زرند تصریح کرد: این نشست‌ها با هدف هدایت و راهنمایی، بالا بردن بصیرت و بینش سیاسی‌، اعتقادی، دینی و معرفتی بسیجیان و رفع شبهه برگزار می‌شود و این بهترین فرصت برای شما بسیجیان است که مطالب را تحلیل و تفسیر کنید.

زمانی یکی دیگر از اهداف این طرح را آگاهی دادن به بسیجیان برای مقابله با جنگ نرم دشمن در حلقه‌های صالحین برشمرد و عنوان کرد: امروز دیگر از سنگر و خاکریز دشمن خبری نیست، زیرا تا دیروز خاکریز و اهداف دشمن مشخص بود، اما امروز دشمن با استفاده از ابزارهای مختلف‌، اعتقاد و باورهای جوانان ما را هدف قرار داده است.

انتهای پیام/