بسیجیان امنیت و آسایش را به جامعه باز گرداندند

علی جعفری، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زرند، اظهار داشت: بسیج در فرهنگ عشق و در قاموس شهادت تنها یک لغت نیست، بلکه کتاب سبز اهل ایمان است. به گزارش “صدای زرند”، علی جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: امام خامنه‌ای می‌فرماید […]

علی جعفری، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زرند، اظهار داشت: بسیج در فرهنگ عشق و در قاموس شهادت تنها یک لغت نیست، بلکه کتاب سبز اهل ایمان است.

صدای زرند

به گزارش “صدای زرند”، علی جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: امام خامنه‌ای می‌فرماید «بسیج مظهر عشق، ایمان، آگاهی، مجاهدت و آمادگی کامل برای سربلند کردن کشور و ملت است».

وی عنوان کرد: بسیج در فرهنگ عشق و در قاموس شهادت تنها یک لغت نیست، بلکه کتاب سبز اهل ایمان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زرند ابراز داشت:‌ تاریخ حیات پرافتخار مبارزان و آزادگان جهان به ویژه مجاهدان صدر اسلام تاکنون گویای این واقعیت بوده است که باب بهشتی‌گونه بسیج از هنگامی که به دست نخستین انسان‌های مومن و وارسته به حکم الهی گشوده شد، لحظه‌ای بسته نشده است.

جعفری بیان داشت:‌ بسیج کانون معرفت و عرفان است و بسیجیان عارفان با بصیرتی هستند که در شناخت دوستان از دشمنان اشتباه نمی‌کنند و در برخورد با معاندان و مخالفان که قصد نادیده گرفتن ارزش‌های الهی را دارند، دچار سستی نمی‌شوند.

وی گفت: نباید تردید داشت که در سال‌های اخیر و حوداث گوناگون و مواقع حساس این بسیجیان بودند که امنیت و آسایش را به جامعه بازگرداندند و زینت‌بخش خوان نعمت انقلاب و ایران سربلند و جهان اسلام هستند.

این مسئول تصریح کرد: نام و آوازه گمنامان بسیجی و شهادت‌طلبان کوی عشق و مدرسه شهادت تا به آنجا رسیده که همه جهانیان ایران اسلامی و انقلابی را امروز با نام زیبای حضرت امام خمینی (ره) امام خامنه‌ای و بسیج می‌شناسند.

جعفری افزود: سالگرد تشکیل بسیج مستضعفان یادآور خاطره پرشکوه مجاهدانی است که در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی زیباترین تابلوهای ایثار و فداکاری همراه با نجابت و فروتنی و توام با شجاعت و رشادت را ترسیم کرده است.

وی ابراز داشت: بسیج و بسیجیانی الگوی جهان اسلام شدند و در همه حال به فرمان مقتدا و مراد خود ولی‌امر مسلمانان جهان امام خامنه‌ای بوده و خواهند بود و در هر عرصه‌ای که وارد شدند، سبب عزت و افتخار این نظام، انقلاب و ولایت‌فقیه بوده‌اند.

جعفری اظهار کرد: بسیجیان و حماسه‌سازان جاوید، خانواده معزز و مکرم شهدا و ایثارگران و جانبازان که به حق تاریخ را مبهوت هنرنمایی خود کردند و برای ایران غرور و بالندگی به ارمغان آوردند.

انتهای پیام/