رئیس دانشگاه آزاد زرند : ایران از قدرت‎های جهان در حوزه علم و دانش است

رئیس دانشگاه آزاد زرند: ایران از قدرت‎های جهان در حوزه علم و دانش است صدای زرند: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان زرند گفت: امروز ایران اسلامی به پشتوانه جریان‎های مردمی و هدایت‎های رهبر معظم انقلاب اسلامی به یکی از قدرت‎های بلامنازع جهان در حوزه علم و دانش به‎ویژه صنایع هسته‎ای تبدیل شده است. به گزارش […]

رئیس دانشگاه آزاد زرند:

ایران از قدرت‎های جهان در حوزه علم و دانش است

صدای زرند: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان زرند گفت: امروز ایران اسلامی به پشتوانه جریان‎های مردمی و هدایت‎های رهبر معظم انقلاب اسلامی به یکی از قدرت‎های بلامنازع جهان در حوزه علم و دانش به‎ویژه صنایع هسته‎ای تبدیل شده است.

 رئیس دانشگاه آزاد زرند : ایران از قدرت‎های جهان در حوزه علم و دانش است

رئیس دانشگاه آزاد زرند : ایران از قدرت‎های جهان در حوزه علم و دانش است

به گزارش “صدای زرند” به نقل از تسنیم، کاظم نعمت‌الله‌زاده ماهانی شب گذشته در جمع اساتید بسیجی این دانشگاه با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: این هفته فرصتی مغتنم برای تبیین بیشتر اهداف این نهاد است.

وی با اشاره به اینکه بسیج یکی از عوامل تأثیرگذار در دستیابی ملت ایران به همه پیشرفت‌ها است، افزود: بسیج  با رصد کردن فضای جامعه توانسته رویکرد غیرنظامی خود را  به بهترین شکل ممکن به همه دشمنان ثابت کند تا به الگویی برای همه کشورهای مسلمان تبدیل شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زرند با برشمردن برخی وقایع مهم تاریخی کشور در آذرماه گفت: بررسی سیر تاریخی نفوذ شرکت‎های نفتی استعماری ثابت می‎کند که چگونه با غارت منابع ملی ایران جز به منافع خود به چیز دیگری نمی‎اندیشیدند.

وی تصریح کرد:بسیج در پیشرفت ایران در تمام زمینه‌ها تاثیر بسزایی دارد و مایه افتخار نظام جمهوری اسلامی است.

نعمت‌الله‌زاده ماهانی خاطرنشان کرد:امروز ایران اسلامی به پشتوانه جریان‎های مردمی و هدایت‎های رهبر معظم انقلاب اسلامی به یکی از قدرت‎های بلامنازع جهان در حوزه علم و دانش به‎ویژه صنایع هسته‎ای تبدیل شده است.

رضا کردی عضو هئیت علمی گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی زرند نیز در این نشست افزود: انقلاب اسلامی در ایران حفظ و نگهداری از منابع ملی و استفاده از آن را برای آحاد مردم به همراه داشت.

وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی باز هم مورد حسادت دشمنان قرار گرفته تا از همه توان و نیرویشان برای جلوگیری از دستیابی فرزندان این مرز و بوم به علوم روز دنیا استفاده کنند، اما هرگز موفق نخواهند شد.

انتهای پیام/