دفاع همه‌جانبه از ارزش‌ها افتخار بزرگ بسیجیان است

فرمانده سپاه زرند افتخار بزرگ بسیجیان را دفاع همه‌جانبه از ارزش‌های والای الهی، اطاعت از ولی‌امر مسلمین و مقام عظمای ولایت خواند. به گزارش “صدای زرند”، عبدالمجید زمانی امروز با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج در سال جاری با ایام محرم و با عنوان بسیج امتداد عاشورای حسینی و یادآور ایثار و از […]

فرمانده سپاه زرند افتخار بزرگ بسیجیان را دفاع همه‌جانبه از ارزش‌های والای الهی، اطاعت از ولی‌امر مسلمین و مقام عظمای ولایت خواند.

صدای زرند

به گزارش “صدای زرند”، عبدالمجید زمانی امروز با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج در سال جاری با ایام محرم و با عنوان بسیج امتداد عاشورای حسینی و یادآور ایثار و از خودگذشتگی بسیجیان جان بر کف و پا به رکاب امام زمان (عج) در دوران غرورآفرین دفاع مقدس است.

وی افزود: اقتدار بسیجیان سبب شده تا امروز دشمنان با هجمه‌ رسانه‌ای خود علیه این نهاد مردمی از الگوگیری قیام‌های مردمی منطقه از این روحیه‌ عاشورایی و فاطمی در هراس باشند.

فرمانده سپاه زرند ابراز داشت: اگر امروز عزت و افتخاری در دنیا داریم به برکت خون شهدا و ایثارگری دلیرمردان بسیجی است که خواب را بر چشمان دشمنان خسته کردند که امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای افتخار می‌کنند که یک بسیجی هستند.

زمانی تصریح کرد: شناخت بسیج لازمه تداوم انقلاب است و تداوم این انقلاب بدون این شجره طیبه امری غیرممکن به شمار می‌آید، زیرا بسیج دایره‌المعارف عشق، معرفت و کتاب سبز ایمان و لشگر مخلص خداست که صفحات زرین تاریخ ایران اسلامی سند ایثار و فداکاری این یاران باصفای سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) است.

فرمانده سپاه زرند یادآور شد: هفته بسیج هفته تجلیل از فرزندان مکتب حضرت امام خمینی (ره) و احیاگر تمدن اسلامی است و قداست بسیج و بسیجی به اندیشه پاک و نیت خالص بسیجیانی است که برای سربلندی و سرافرازی ملت بزرگ ایران در بیش از ۳۴ سال گذشته عاشقانه از جان خود گذشته‌اند و همواره برای دفاع همه‌جانبه آماده جانبازی و افتخارآفرینی هستند.

وی افتخار بزرگ بسیجیان را دفاع همه‌جانبه از ارزش‌های والای الهی، اطاعت از ولی‌امر مسلمین و مقام عظمای ولایت خواند و اذعان داشت: فرهنگ و تفکر بسیج مشعلی فروزان برای پیمودن راه عزت و اقتدار برای ملت بزرگ و حماسه‌آفرین اسلامی است.

زمانی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج افزود: طی هفته بسیج ویژه‌برنامه‌های مختلفی توسط سپاه ناحیه و فرماندهان حوزه و پایگاه مقاومت زرند اجرا می‌شود که شامل عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده معزز و مکرم شهدا، برپایی مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، اجتماع بزرگ گردان‌های امام حسین (ع)، بیت‌المقدس، عاشورا و الزهرا است.

فرمانده سپاه زرند اجرای مانور مقابله با جنگ نرم دشمن، معاینه رایگان بیماران و استقرار اکیپ انتقال خون در درمانگاه شهید ثمره سپاه زرند، اعزام اکیپ پزشکی و درمانی به مناطق محروم را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان برشمرد.

زمانی همچنین از برپایی نشست‌های مختلف فرهنگی با موضع ظلم‌ستیزی اهل بیت امام حسین (ع) و الگوگیری زندگی عزت‌مندانه و با هدف امید شورآفرینی در جامعه، تقویت وحدت و همبستگی ملی، تبیین نقش بسیج در خلق حماسه حسینی و معرفی بسیجیان نمونه در زرند خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس