کنگره ملی آهن و فولاد در زرند برگزار خواهد شد

دکترحسین جلالی، رئیس مجتمع آموزش عالی زرند، دربیست و نهمین نشست مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان زرنداز برگزاری کنگره ملی آهن و فولاد در سال آینده خبر داد.   به گزارش “صدای زرند”، دراین نشست دکتر حسین جلالی، رییس مجتمع آموزش عالی زرند، ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان مدیران روابط عمومی را پل ارتباطی قوی […]

دکترحسین جلالی، رئیس مجتمع آموزش عالی زرند، دربیست و نهمین نشست مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان زرنداز برگزاری کنگره ملی آهن و فولاد در سال آینده خبر داد.

 Folad2

صدای زرندبه گزارش “صدای زرند”، دراین نشست دکتر حسین جلالی، رییس مجتمع آموزش عالی زرند، ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان مدیران روابط عمومی را پل ارتباطی قوی سازمان با جامعه دانسته و تصریح کرد: ضعیف شدن این پل در انعکاس مناسب رویدادهای سازمانی و ارائه تصویر ی واضح از سازمان به افکار عمومی دچار مشکل خواهد شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان از ارتقاء دانشکده صنعت و معدن به مجتمع آموزش عالی زرند خبرداده و گفت: خوشبختانه با تلاشهای انجام گرفته توانستیم به خواسته بحق مردم زرند جامه عمل پوشانده و یک مرکز آموزش عالی که شایسته شان و منزلت این خطه از سرزمین اسلامیمان را به جایگاه واقعی و شایسته خود نزدیک کنیم.

صدای زرند

دکتر جلالی یکی از مشکلات مجتمع را بومی نبودن اساتید عنوان واز این مسئله بعنوان یک چالش یاد کرد.

رییس مجتمع آموزش عالی زرند در ادامه افزود: این دانشگاه به تربیت ۶۰۰ دانشجوی علاقمند در رشته های کامپیوتر، معماری، اکتشافات واستخراج معدن از سراسر کشور مشغول است و خود را بعنوان یک دانشگاه کاملا تخصصی در حوزه صنعت در زرند رو به گسترش و مرکز ثقل معدن و صنعت کشور معرفی نموده است.

وی ضمن تقدیر از دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند وکوهبنان در مجلس شورای اسلامی بخاطر جذب کمکهای مالی چهارصد میلیون ریالی به منظور احداث خوابگاه دانشجویی پسر اظهار امیدواری کرد: سایر دستگاها و خیرین زرندی نیز با حضور خیرخواهانه خود در اتمام سایر پروژه ها وبرنامه های این مجتمع ما را در جهت تسریع برنامه های در دست اقدام یاری نمایند.

جلالی در پایان ضمن تشریح برنامه های حوزه آموزشی مجموعه تحت امر خود از برگزاری کنگره ملی آهن و فولاد در سال آینده خبر داده و گفت: این فرصت بسیار مناسبی برای مراکز معدنی و صنعتی شهرستان است تا ضمن معرفی خود از چالشها و فرصتهای پیش روی خود که توسط اساتید دانشگاه تهیه و ارائه می شود آگاه شوند.

انتهای پیام/

منبع: صبح زرند