دکتر امیری : عصبانیت اسراییل، یعنی توافقات به نفع ایران بوده است

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که واقعیتی که دکتر روحانی بعد از انتخابات عنوان کرد، سیاست برد ـ برد بود، اظهار کرد: ما اکنون شاهدیم که همین سیاست دولت تدبیر و امیدف زیرساخت مذاکرات بوده و باعث افزایش اعتمادسازی شده است. به گزارش “صدای زرند” به نقل از ایسنا،حسین […]

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که واقعیتی که دکتر روحانی بعد از انتخابات عنوان کرد، سیاست برد ـ برد بود، اظهار کرد: ما اکنون شاهدیم که همین سیاست دولت تدبیر و امیدف زیرساخت مذاکرات بوده و باعث افزایش اعتمادسازی شده است.

دکتر امیری : عصبانیت اسراییل، یعنی توافقات به نفع ایران بوده است

دکتر امیری : عصبانیت اسراییل، یعنی توافقات به نفع ایران بوده است

به گزارش “صدای زرند” به نقل از ایسنا،حسین امیری خامکانی با اشاره به توافق‌نامه هسته‌ای ایران و گروه ۵+۱ بیان کرد: به رسمیت شناخته شدن حق غنی‌سازی ایران توسط غرب دستاورد بسیار بزرگی است؛ اگر خاطرتان باشد مدت‌ها بود که این کشورها حتی حاضر نبودند غنی‌سازی کمتر از پنج درصد را برای ایران به رسمیت بشناسند.

وی افزود: از ما می‌خواستند که سوخت خود را از خارج از کشور تامین کنیم؛ اما اکنون پذیرفتند که غنی‌سازی حق جمهوری اسلامیایران است.

امیری با بیان این‌که همان‌گونه که آقایان دکتر روحانی و دکتر ظریف اعلام کرده‌اند ما در اراک، فردو و اصفهان کار را متوقف نخواهیم کرد، گفت: برداشته شدن تحریم‌ها از نفت، حمل‌ونقل و بسیاری از بخش‌های دیگر نیز دستاوردهای خوبی برای کشور بوده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بیش از پیش حق مردم ایران در زمینه هسته‌ای به رسمیت شناخته شود.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که در این مذاکرات شش کشور قدرتمند دنیا یک‌طرف و ایران به تنهایی در طرف دیگر قرار داشت، اظهار کرد: اما تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران طی چندین جلسه نفس‌گیر موفق شدند فضا را به نفع کشور به پیش ببرند.

امیری همچنین با اشاره به نقش دیپلماسی دولت یازدهم در احراز این دستاوردها گفت: آقای دکتر روحانی بعد از انتخاباتی واقعیتی را مطرح کرده و از یک سیاست برد ـ برد سخن گفتند؛ طبیعی است که نباید انتظار داشته باشیم که طرف بنشیند و شما او را کتک بزنید.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سیاست برد ـ برد دکتر روحانی زیرساخت این مذاکرات بوده و همین باعث افزایش اعتمادسازی شده است.

وی افزود: شش کشور قدرتمند در مقابل ایران قرار داشته و خوشبختانه فضا به گونه‌ای پیش رفت که منافع ملت ایران حفظ شد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این موفقیت‌ها را باید به مقام معظم رهبری، تیم مذاکره کننده و جمهوری اسلامی تبریک گفت.

انتهای پیام/