توزیع بیش از ۲۰ هزار جلد کتاب مذهبی در زرند

امام جمعه زرند گفت: در سه سال گذشته بیش از ۲۰ هزار جلد کتاب مذهبی در زرند توزیع شده است. به گزارش “صدای زرند”، به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام رضا کرمی پور عصر دیروز در گردهمائی تجلیل از نویسندگان و فعالان عرصه کتاب و مطالعه با اشاره به احادیث و روایات پیرامون اهمیت […]

امام جمعه زرند گفت: در سه سال گذشته بیش از ۲۰ هزار جلد کتاب مذهبی در زرند توزیع شده است.

صدای زرند

به گزارش “صدای زرند”، به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام رضا کرمی پور عصر دیروز در گردهمائی تجلیل از نویسندگان و فعالان عرصه کتاب و مطالعه با اشاره به احادیث و روایات پیرامون اهمیت علم اموزی و رشد فرهنگی اظهارکرد: دنیای بزرگ و شگفت انگیز کتاب وکتابخوانی به گروه خاصی و ویژه‌ای تعلق نداشته و فرد فرد جامعه باید با کتاب زندگی کنند و مطالعه و کتابخوانی باید به عنوان یک نیاز و احساس گسترش یابد.

امام جمعه زرند خطاب به نویسندگان و اهل قلم گفت: از علم خودتان دریغ نکنید و علم را به راحتی در اختیار دیگران قرار دهید.

وی با بیان اینکه بعضی از کتاب‌ها بی محتوا هستند،افزود: باید با خلاصه نویسی مطالب کتاب‌های کوچک جیبی در اختیار مردم قرار گیرد.

حجت الاسلام کرمی پور با تاکید براینکه در ماه محرم در جای جای شهرستان زرند سفرهای پذیرائی مختلف گسسترده می‌شود،تصریح کرد:از خیرین منطقه درخواست می‌شود،بخشی از این هزینه‌ها را برای تهیه کتاب‌های فرهنگ عاشورا اختصاص دهند و در بین مردم توزیع کنند.

وی با اشاره به اینکه در سه سال گذشته بیش از ۲۰ هزار جلد کتاب مذهبی تهیه و به احاد مختلف مردم هدیه شده است، خاطرنشان کرد:باید در راستای این فرهنگ نمایشگاه‌های مختلف در کلیه مدارس راه اندازی شود.

امام جمعه زرند با بیان اینکه باید مشاور افکار برای جوانان در منازل راه اندازی شود،خاطرنشان کرد:مى‌توان با یک برنامه ریزی دقیق و با استفاده از نیروى انسانى و با برگزارى مسابقاتى مانند کتابخوانى، مقاله نویسى و معاوضه کتاب انگیزه بهتر خواندن و آشنایى با فرهنگ مطالعه را گسترش داد.

انتهای پیام/