نخستین بسیج رسانه در سطح کشور راه اندازی شد

راه اندازی کانون بسیج رسانه در شیراز:این کانون مسوولیت سازماندهی کارگروه های هشتگانه تخصصی را بر عهده دارد. به گزارش “صدای زرند”، رییس سازمان بسیج رسانه ی استان فارس از راه اندازی کانون بسیج رسانه در شیراز خبر داد و گفت: این کانون مسوولیت سازماندهی کارگروه های هشتگانه تخصصی در شهرستان شیراز را بر عهده […]

راه اندازی کانون بسیج رسانه در شیراز:این کانون مسوولیت سازماندهی کارگروه های هشتگانه تخصصی را بر عهده دارد.

صدای زرند

به گزارش “صدای زرند”، رییس سازمان بسیج رسانه ی استان فارس از راه اندازی کانون بسیج رسانه در شیراز خبر داد و گفت: این کانون مسوولیت سازماندهی کارگروه های هشتگانه تخصصی در شهرستان شیراز را بر عهده دارد.

«اسماعیل قزل سفلی» در دیدار اعضای بسیج رسانه ی استان فارس با استاندار اظهار کرد: با توجه به کارکردهای متفاوت بسیج در دهه ی ۹۰ نسبت به دهه ی ۶۰، سازمان بسیج به نو شوندگی نیاز داشت.

وی با بیان این که ظرفیت های بسیج که روز به روز در حال توسعه است، افزود: با نگاهی راهبردی بسیج مستضعفین نسبت به تشکیل اقشار گوناگون بسیج اقدام کرد و تاکنون ۲۰ قشر بسیج راه اندازی شده است و هم اکنون که جریان سرمایه داری با گفتمان انقلاب اسلامی در حال جنگ است.

قزل سفلی گفت: هم افزایی و هماهنگی برای به وجود آوردن جبهه ی هماهنگ انقلاب در برابر این جریان ضرورت داشت و از این رو بسیج رسانه به عنوان هجدهمین سازمان بسیج مستضعفین در کشور تاسیس شد.

وی بسیج رسانه ی استان فارس را نخستین بسیج رسانه در سطح کشور معرفی و اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه ی استان فارس در این مقطع از زمان با رشد و توسعه ی خوبی همراه بوده است و با راه اندازی کارگاه های تخصصی رسانه در حوزه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و… نقش آفرینی موثر در عرصه ی جنگ نرم را دنبال می کند.

قزل سفلی با بیان این که بیش از ۲۴۰ رسانه در سطح استان فارس فعالیت دارند، این حجم رسانه ای را ظرفیت خوبی برای بالندگی استان دانست و خاطرنشان کرد: رسانه ها می توانند با نقد منصفانه و هدایت گرانه در توسعه ی استان نقش داشته باشند و مجموعه ی مدیران استان نیز می توانند با همراهی زمینه ای بوجود آورند که رسانه ها این جایگاه و کارکرد درست را بدست آورند.

 

انتهای پیام/

منبع: ملت ایران