۹۵ هزار تن ورق فولادی در بورس کالا عرضه می شود

۹۵ هزار تن انواع ورق فولادی و ۱۰۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی امروز در تالار معاملات بورس کالای ایران عرضه می شود. به گزارش “صدای زرند”، در تالار معاملات محصولات صنعتی و معدنی، شرکت فولاد مبارکه اصفهان در صورت تقاضا، ۵۱ هزار و ۷۰۰ تن ورق گرم C را به قیمت پایه ۱۶ […]

۹۵ هزار تن انواع ورق فولادی و ۱۰۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی امروز در تالار معاملات بورس کالای ایران عرضه می شود.

صدای زرند

به گزارش “صدای زرند”، در تالار معاملات محصولات صنعتی و معدنی، شرکت فولاد مبارکه اصفهان در صورت تقاضا، ۵۱ هزار و ۷۰۰ تن ورق گرم C را به قیمت پایه ۱۶ هزار و ۲۷۷ ریال،  ۳۸ هزار و ۵۰۰ تن ورق گرم B را به قیمت پایه ۱۶ هزار و ۸۹ ریال به صورت سلف عرضه می کند و از دیگر محصولات عرضه شده توسط این شرکت نیز می توان به ۵ هزار تن ورق سرد B اشاره کرد.

همچنین ۳ هزار تن شمش هزارپوندی ۹۹.۵ مجتمع آلومینیوم هرمزگان ( هرمزال) به قیمت پایه ۵۶ هزار و ۷۰۰ ریال عرضه می شود و شرکت کک سازی زرند نیز ۵۰۰ تن کک متالورژی ۳-۰ را راهی تالار معاملات محصولات صنعتی و معدنی می کند.

بر اساس این گزارش، تالار صادراتی نیز امروز شاهد عرضه ۱۰۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی مجتمع معادن سنگ آهن گل گهر (۲ و ۴) به قیمت پایه ۸۷ دلار در هر تن است. علاوه بر این، ۳ هزار تن قیر ۶۰۷۰ شرکت قیر آکام به قیمت پایه ۵۲۵ دلار در هر تن روی تابلوی عرضه می رود.

در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی هم امروز در صورت تقاضا حدود ۵۳ هزار تن انواع مواد پلیمری ۸ مجتمع عمده کشور عرضه می شود. مهمترین عرضه کنندگان مواد پلیمری در روزجاری می توان به مجتمع های آریاساسول، پلی نار، تبریز، رجال، شازند، مارون، مهر و نوید زرشیمی اشاره کرد. ۲۲ گرید مواد پلیمری چون انواع پلی اتیلن، پلی پروپیلن، پلی استایرن و پلی بوتادین، عرضه را تجربه می کنند.

همچنین ۲۴ هزار تن وکیوم باتوم شرکت های پالایش نفت تندگویان تهران، پالایش نفت تبریز و پالایش نفت اصفهان در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی عرضه می شود. علاوه بر این، ۱۷ هزار تن انواع لوب کات شرکت های پالایش نفت تندگویان تهران و پالایش نفت اصفهان روی تابلوی عرضه می رود.

در گروه قیر نیز شرکت نفت جی در صورت تقاضا، با  ۱۳ هزار و ۵۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ و ۷ هزار تن قیر ۸۵۱۰۰ به قیمت پایه ۱۲ هزار و ۸۶۲ ریال برای هر دو محصول، در تالار معاملات حاضر می شود. شرکت نفت پاسارگاد اراک نیز ۱۰ هزار تن قیر ۶۰۷۰ را به قیمت پایه ۱۲ هزار و ۸۶۲ ریال روی تابلوی عرضه می برد. لازم به ذکر است، ۲ هزار تن گوگرد گرانوله نیز عرضه را در این روز تجربه می کند.

براساس این گزارش، تالار محصولات کشاورزی شاهد عرضه ۲۰۰ تن جو دامی گرگان به قیمت پایه ۸۲۰۰ ریال است.

در گروه شکر نیز، در صورت تقاضا، ۱۲۰۰ تن شکرسفید کارخانه قند کرج ، ۱۲۰۰ تن شکرسفید کارخانه قند ورامین و ۱۲۰۰ تن شکرسفید کارخانه قند همدان عرضه را تجربه می کنند. ۱۰۰ تن عدس درشت کانادا نیز به قیمت پایه ۳۰ هزار ریال عرضه می شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم