مجله ژئوشیمی دانشگاه آزاد زرند منتشر شد

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی زرند گفت: سومین شماره مجله ژئوشیمی دانشگاه آزاد اسلامی زرند منتشر شد. به گزارش “صدای زرند”، علی امیری، امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زرند اظهار داشت: پس از انتشار موفق دو شماره از مجله علمی پژوهشی ژئوشیمی در دانشگاه آزاد اسلامی زرند سومین شماره از این مجله پس […]

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی زرند گفت: سومین شماره مجله ژئوشیمی دانشگاه آزاد اسلامی زرند منتشر شد.

صدای زرند

به گزارش “صدای زرند”، علی امیری، امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زرند اظهار داشت: پس از انتشار موفق دو شماره از مجله علمی پژوهشی ژئوشیمی در دانشگاه آزاد اسلامی زرند سومین شماره از این مجله پس از استقبال علاقه‌مندان و دانش‌پژوهان علم زمین‌شناسی ایران منتشر شد.

وی بیان داشت: از آن جا که تولید محصولات علمی پژوهشی از شاخص‌های بارز مراکز علمی است، این حوزه در سیاست‌های جدید دانشگاه آزاد اسلامی جایگاه تازه‌ای پیدا کرده است که امیدواریم با استقبال دانشجویان و دانش‌پژوهان مسیر تازه‌ای فراروی علاقمندان به حوزه زمین‌شناختی در کشور بگشاید.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی زرند همچنین ضمن قدردانی از توجه ویژه بابک آل‌طه دبیر منطقه هفت دانشگاه آزاد اسلامی و مدیر مسئول، سردبیر و سایر عوامل موثر در تولید نشریه ژئوشیمی گفت: این محصول علمی در مدت کوتاهی از عمر خود توانسته نگاه بسیاری از محققان و پژوهشگران را به خود جلب کند.

امیری ابراز امیدواری کرد که موفقیت این نشریه فتح‌بابی باشد بر تغییر نگاه مدیران ارشد نسبت به مناطق دور دست که اگر این رویکرد مثبت باشد، آثار مثبت فراوانی در پی دارد.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی زرند گفت: پس از انتشار موفق دو شماره از مجله علمی پژوهشی ژئوشیمی در دانشگاه آزاد اسلامی زرند سومین شماره از این مجله نیز پس از استقبال علاقه‌مندان و دانش پژوهان علم زمین شناسی ایران منتشر شد.

انتهای پیام/