برگزاری مسابقه دو و میدانی رهروان ولایت در زرند

با شرکت ۱۰۰ دانش‌آموز بسیجی مسابقه دو و میدانی رهروان ولایت به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان زرند برگزار شد. به گزارش “صدای زرند”، با شرکت ۱۰۰ دانش‌آموز بسیجی مسابقه دو و میدانی رهروان ولایت به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان زرند برگزار شد. حسین رحیمی در حاشیه برگزاری این مسابقه از برگزاری […]

با شرکت ۱۰۰ دانش‌آموز بسیجی مسابقه دو و میدانی رهروان ولایت به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان زرند برگزار شد.

خبرگزاری فارس: برگزاری مسابقه دو و میدانی رهروان ولایت در زرند

به گزارش “صدای زرند”، با شرکت ۱۰۰ دانش‌آموز بسیجی مسابقه دو و میدانی رهروان ولایت به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان زرند برگزار شد.

حسین رحیمی در حاشیه برگزاری این مسابقه از برگزاری یک دوره مسابقه دو و میدانی رهروان ولایت به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج خبر داد و اظهار داشت: در این مسابقه بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز بسیجی مسافت چهار کیلومتری بلوار یادگار امام خمینی (ره) تا گلزار شهدا را طی کردند.

فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی شهرستان زرند عنوان کرد: محمدجواد حسنی از آموزشگاه دکتر حسابی، سید محمدامین امیری، محمدصالح خسروی و رضا ضیاالدینی از آموزشگاه نمونه سجاد و حامد میرزایی از آموزشگاه علی‌بن ابیطالب (ع) مقام‌های نخست تا پنجم این رقابت را به خود اختصاص دادند.

رحیمی خاطرنشان کرد: همچنین شرکت‌کنندگان در پایان این مسابقه با حضور در جوار قبور مطهر شهدا با قرائت فاتحه بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس