گردهمایی پنج هزار نفری بسیجیان شهرستان زرند

در هفته بسیج، بسیجیان زرند فعال تر از همیشه بودند و امروز و در سالروزتشکیل بسیج مستضعفین گردهمایی هزار نفری بسیجیان شهرستان برگزار شد. به گزارش “صدای زرند”، این مراسم با حضور امام جمعه، فرماندار، دادستان، رئیس دادگستری و فرماندهان نیروی انتظامی و خیل عظیمی از بسیجیان شهرستان برگزار شد. بسیجیان زرندی از ساعت ۹ صبح […]

در هفته بسیج، بسیجیان زرند فعال تر از همیشه بودند و امروز و در سالروزتشکیل بسیج مستضعفین گردهمایی هزار نفری بسیجیان شهرستان برگزار شد.

Sedayezarand.ir

گردهمایی پنج هزار نفری بسیجیان شهرستان زرند

به گزارش “صدای زرند”، این مراسم با حضور امام جمعه، فرماندار، دادستان، رئیس دادگستری و فرماندهان نیروی انتظامی و خیل عظیمی از بسیجیان شهرستان برگزار شد. بسیجیان زرندی از ساعت ۹ صبح امروز به صورت گسترده در محل حوزه مقاومت بسیج حاضر شدند و این مراسم به صورت رسمی از ساعت ۱۰ صبح آغاز و تا بعد از نماز ظهر و عصرادامه داشت. اقشار مختلف بسیج از جمله ورزشکاران، هنرمندان، پزشکان، مهندسین، اصحاب رسانه، فرهنگیان، حوزه های مقاومت بسیج حضور داشتند و با سردادن شعارهای کوبنده بار دیگر با آرمان‌های امام راحل وانقلاب ومقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) تجدید بیعت نمودند.

Sedayezarand.ir

در این مراسم حمید عسکری، مسئول سیاسی سپاه ثارالله استان، ضمن تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان زرندی، گفت: جایگاه بسیج و بسیجی بودن آنقدر رفیع است که در کلام وحی و احادیث فراوان به آن اشاره شده است.

وی افزود: بسیج به معنی حضور در صحنه‌های مختلف برای دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب است و بسیجیان در مقابل توطئه های انقلاب تا پای جان ایستاده اند و بهترین مدافع انقلاب هستند به طوری که این نیروی مخلص، در دوران دفاع مقدس با فرمان امام راحل راهی جبهه‌ها شدند تا عزت و اتحاد خود را به دشمنان اسلام نشان دهند.

Sedayezarand.ir

معاون سیاسی سپاه ثارالله کرمان در ادامه ضمن بیان این موضوع که جهش علمی و دستیابی به دانش هسته‌ای در ایران اسلامی از جمله تفکر و کار بسیجی در کشور،  از ۹ دی به عنوان حماسه‌ای کم نظیر در تاریخ انقلاب یاد کرد و افزود: حماسه آفرینی مردم در این روز، یاس و ناامیدی دشمنان داخلی و خارجی را درپی داشت.  این حماسه بزرگ حاکی از بصیرت، هوشیاری و بیداری ملت فهیم ایران و فهم درست و درک به موقع است و مردم با این اقدام به جهانیان ثابت کردند، بی‌هیچ تردیدی بر سر تعهد و پیمان خود با انقلاب و رهبر معظم انقلاب تا پای جان ایستاده اند.

عسکری با اشاره به دوران بعد از جنگ و توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی بیان داشت: به کوری چشم دشمنان حضور بسیج در تمام عرصه‌های سازندگی، فرهنگی و علمی درخشان بود.

عسکری افزود:مردم ولایتمدارماثابت کردند، که هر کجا نظام اسلامی و ارزش‌های انقلابی در خطر باشد، به میدان آمده و مجال را از اندک فتنه‌گران دشمن دین و ایران اسلامی می‌گیرند و این حماسه نشان داد که مردم همچنان به انقلاب وفادار هستند.

Sedayezarand.ir

سرهنگ عبدالمجید زمانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند، در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج و قدر دانی از حضور پرشور بسیجیان در این مراسم، اقتدار و سربلندی امروز ایران اسلامی را مرهون فداکاری بسیجیان، شهدا گرانقدر، آزادگان سرافراز دانست و بر گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه تاکید.

Sedayezarand.ir

Sedayezarand.ir

Sedayezarand.ir

sedayezarand.ir