علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان شد

علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان شد علیرضا رزم‌حسینی گزینه رسمی و قطعی تصدی استانداری کرمان شد. به گزارش “صدای زرند” ،یک منبع موثق در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: با تعامل گروه‌های سیاسی استان‌ کرمان، مجمع نمایندگان استان کرمان و وزارت کشور علیرضا رزم‌حسینی به عنوان استاندار کرمان پیشنهاد و نهایتا مورد تصویب دولت قرار گرفت. به […]

علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان شد

علیرضا رزم‌حسینی گزینه رسمی و قطعی تصدی استانداری کرمان شد.

علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان شد

علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان شد

به گزارش “صدای زرند” ،یک منبع موثق در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: با تعامل گروه‌های سیاسی استان‌ کرمان، مجمع نمایندگان استان کرمان و وزارت کشور علیرضا رزم‌حسینی به عنوان استاندار کرمان پیشنهاد و نهایتا مورد تصویب دولت قرار گرفت.

به گزارش صدای زرند، علیرضا رزم‌حسینی در مقطعی از دفاع مقدس قائم‌مقام فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان بود و هم‌اکنون از فعالان اقتصادی کشور است. 

سوابق خدمتی و زندگی‌نامه علیرضا رزم‌حسینی متعاقبا اعلام می‌شود.

همچنین قرار است که اسماعیل نجار استاندار فعلی کرمان در یکی از استان‌های کشور مشغول به خدمت شود و به گزارش منابع موثق وی در قم یا قزوین سکان استانداری را به دست می‌گیرد.

رزم حسینی در سال ۱۳۴۰ و در شهر کرمان متولد شده است. وی از رزمندگان دفاع مقدس و دارای سابقه خدمت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان موسس بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس کشور و کرمان و ریاست ستاد فرماندهی سپاه هشتم صاحب الزمان (عج) را داراست.

وی با حضور در بنیاد مستضعفان در عرصه فعالیت های اقتصادی به عنوان مشاور بازرگانی این بنیاد و مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت های معدنی و صنعتی خدمات زیادی داشته است.

امید است با تعیین تکلیف هرچه سریعتر استاندار و  جایگاه مدیریت استان شاهد خروج رکود دستگاهای دولتی وحرکت سریع جهت تعالی استان باشیم.

انتهای پیام/