مسابقه دو میدانی ویژه دانش آموزان دوره متوسطه اول

به مناسبت هفته  بسیج، مسابقه دو میدانی ویژه دانش آموزان دوره متوسطه اول در شهرستان زرند برگزار شد. در این مسابقه یکصد دانش آموزدوره متوسطه اول فاصله ۳ کیلو متری بلوار یادگار امام تا گلزار شهدای شهرستان زرند را دویدند. به گزارش “صدای زرند”، به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان زرند، این مسابقه در […]

به مناسبت هفته  بسیج، مسابقه دو میدانی ویژه دانش آموزان دوره متوسطه اول در شهرستان زرند برگزار شد. در این مسابقه یکصد دانش آموزدوره متوسطه اول فاصله ۳ کیلو متری بلوار یادگار امام تا گلزار شهدای شهرستان زرند را دویدند.

Sedayezarand.ir

مسابقه دو میدانی ویژه دانش آموزان دوره متوسطه اول

به گزارش “صدای زرند”، به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان زرند، این مسابقه در هفته بسیج و به یاد شهدای بسیجی شهرستان برگزار شد.

یکصد دانش آموز زرندی فاصله ۳ کیلو متری از بلوار یادگار امام تا گلزار مطهر شهدا رادویدند و در آخر محمد جواد حسنی از دبیرستان دکتر حسابی رتبه اول، سید محمد امین امیری؛ محمد صالح خسروی و رضا ضیا الدینی از دبیرستان نمونه سجاد رتبه های دوم تا چهارم و حامد میرزایی از دبیرستان علی بن ابی طالب رتبه پنجم مسابقات را کسب کردند.

گفتنی است هر کدام از شرکت کنندگان در این مسابقات با یاد یک شهید شروع به دویدن کردند و از طرف بسیج دانش آموزی به نفر اول مبلغ ۶۰۰ هزار، دوم ۵۰۰ هزار، سوم ۴۰۰ هزار، چهارم ۳۰۰ هزار و نفر پنجم مبلغ ۲۰۰ هزار ریال به همراه لوح تقدیر اهداء شد.

Sedayezarand.ir Sdayezarand.ir Sedayezarand.ir Sedayezarand.ir Sedayezarand.ir Sedayezarand.ir Sedayezarand.ir Sedayezarand.ir

 

انتهای پیام/