تجدید میثاق هیئت جانبازان و معلولین با آرمان های والای شهدای عزیز دفاع مقدس

مراسم تجدید میثاق هیئت جانبازان و معلولین با آرمان های والای شهدای عزیز دفاع مقدس  امروز (پنجشنبه ۷/۹/۹۲) با حضور  تنی چند از مسئولین ادارات بهزیستی، بنیاد شهید و اداره ورزش و جوانان برگزار شد. به گزارش “صدای زرند”، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امورایثارگران زرند امروز (پنجشنبه ۷/۹/۹۲) همزمان با آغاز هفته پاراالمپیک، به […]

مراسم تجدید میثاق هیئت جانبازان و معلولین با آرمان های والای شهدای عزیز دفاع مقدس  امروز (پنجشنبه ۷/۹/۹۲) با حضور  تنی چند از مسئولین ادارات بهزیستی، بنیاد شهید و اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

صدای زرند

تجدید میثاق هیئت جانبازان و معلولین با آرمان های والای شهدای عزیز دفاع مقدس

به گزارش “صدای زرند”، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امورایثارگران زرند امروز (پنجشنبه ۷/۹/۹۲) همزمان با آغاز هفته پاراالمپیک، به منظور تجدید میثاق با آرمان های والای شهدای عزیز دفاع مقدس، هیئت ورزشی جانبازان و معلولین شهرستان زرند با حضوردر گلزار شهدای شهرستان، طی مراسم ویژه ای یاد و خاطره ایثارگری های شهدای گرانقدر سپاه اسلام را گرامی داشتند.

دراین مراسم معنوی که تنی چند از مسئولین ادارات بهزیستی، بنیاد شهید و اداره ورزش و جوانان نیز حضورداشتند ضمن مدیحه سرائی و عزاداری به مناسبت ایام محرم الحرام قبور مطهر شهدای عزیز غبارروبی و عطر افشانی گردید.