تیم فوتسال سنگ آهن جلال اباد زرند قهرمان شد

در چهارمین دوره فوتسال شرکت مواد معدنی ایران تیم سنگ آهن جلال اباد زرند قهرمان شد چهارمین دوره مسابقات فوتسال شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران با قهرمانی تیم سنگ اهن جلال اباد زرند به پایان رسید. به گزارش “صدای زرند“، به نقل از خبرگزاری تسنیم، چهارمین دوره مسابقات فوتسال شرکت تهیه و تولید […]

در چهارمین دوره فوتسال شرکت مواد معدنی ایران

تیم سنگ آهن جلال اباد زرند قهرمان شد

چهارمین دوره مسابقات فوتسال شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران با قهرمانی تیم سنگ اهن جلال اباد زرند به پایان رسید.

تیم فوتسال سنگ آهن جلال اباد زرند قهرمان شد

تیم فوتسال سنگ آهن جلال اباد زرند قهرمان شد

به گزارش صدای زرند، به نقل از خبرگزاری تسنیم، چهارمین دوره مسابقات فوتسال شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران با قهرمانی تیم سنگ‌آهن جلال‌آباد زرند پیش از ظهر امروز به پایان رسید‌.

مصطفی موسوی مسئول برگزار کننده این مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار صدای زرند گفت: در این دوره از رقابت‌ها ۱۶ تیم ‌از استان‌های کرمان‌، یزد، اصفهان، تهران و سمنان در قالب دو گروه در مدت زمان سه روز به میزبانی کارخانه کک و قطران زرند در محل سالن ورزشی کارگران برگزار شد.

در پایان تیم‌های سنگ‌آهن جلال‌آباد، ذغال‌سنگ کرمان و سنگ‌آهن بافق به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.

جام اخلاق این دوره از رقابت‌ها به تیم کک‌سازی و قطران زرند اهدا شد و در مراسمی با حضور جمعی از مدیران و علاقمندان به ورزش از تیم‌های برتر با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/