کمبود نقدینگی مهمترین مشکل صنعت برق است

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته برق کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود نقدینگی مهمترین مشکل صنعت برق بوده که نیازمند رسیدگی است. به گزارش “صدای زرند”، به نقل از خبرگزاری تسنیم، حسین امیری ظهر پنچ شنبه (۰۷/۰۹/۱۳۹۲) در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از نیروگاه خورشیدی شرکت برق منطقه‌ای خراسان اظهار کرد: […]

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته برق کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود نقدینگی مهمترین مشکل صنعت برق بوده که نیازمند رسیدگی است.

صدای زرند

به گزارش “صدای زرند”، به نقل از خبرگزاری تسنیم، حسین امیری ظهر پنچ شنبه (۰۷/۰۹/۱۳۹۲) در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از نیروگاه خورشیدی شرکت برق منطقه‌ای خراسان اظهار کرد: کمیته برق از کمیته‌های فعال کمیسیون انرژی است و ما هم از مشکلات صنعت برق در بخش دولتی و خصوصی آگاهی داریم.

وی تصریح کرد: صرف‌نظر از بحث‌های سیاسی و سختی‌هایی که کارشناسان در بخش تولید و توزیع برق دارند، این مشکلات را درک کرده و برای رفع آنها برنامه‌ریزی می‌کنیم.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای رفع این مشکلات با ایجاد طرح‌هایی مانند صادرات برق، استفاده از انرژی خورشیدی باید به توسعه انرژی کمک کنیم.

امیری افزود: در راستای اعلام و رفع مشکلات ذکر شده و نیز مشکلات تولیدکنندگان قطعات نیروگاه‌ها با نامه‌هایی که به مجلس داده‌ایم، اعلام کردیم که مشکل اصلی در این بخش نقدینگی است.

رئیس کمیته برق کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با وضع تعرفه و عوارضی که از مصرف‌کنندگان می‌گیریم، می‌توانیم این توازن را برقرار کنیم.

امیری عنوان کرد: با توجه به مشکلات موجود و هشدارهایی که به مجلس داده‌ایم، از دولت خواسته‌ایم اجازه دهد از محل منابع صندوق توسعه برای رفع این مشکلات، مبالغی تعلق گیرد.

انتهای پیام/