پخش زنده مراسم عزاداری اربعین حسینی زرند از شبکه های استانی و سراسری

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند از پخش زنده مراسم عزاداری اربعین حسینی زرند در جوار امازاده عبداله مطهر آباد از سیمای مرکز کرمان خبر داد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند از پخش زنده مراسم عزاداری اربعین حسینی زرند در جوار امازاده عبداله مطهر آباد از سیمای مرکز کرمان خبر داد.

 

حجت‌الاسلام اکبر سلطانی

 

به گزارش صدای زرند ،حجت‌الاسلام اکبر سلطانی با اشاره  بیان داشت: به مناسبت فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایشان و با توجه به اهمیت و جایگاه والای حماسه شورانگیز حضرت ابا عبداله الحسین(علیه السلام)،به برکت خون شهیدان این حماسه بزرگ،احساسات میلیونها انسان برانگیخته شده و از مرزهای جغرافیایی و اعتقادی نیز گذشته است.

 
حجت‌الاسلام سلطانی افزود: سال‌هاست که در شهادت سرور شهیدان اشک ماتم می‌ریزیم،و تا دنیا باقی است عاشورا نیز استوار و پابرجا خواهد بود چرا که “کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا”.

 
اکبر سلطانی خاطرنشان کرد: همه محبین و عزاداران حضرت اباعبداله الحسین علیه السلام در تلاش اند که هرسال مراسمات سوگواری و عزاداری با شکوه تر از سالهای قبل برگزار کنند.

 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند در رابطه با پخش زنده مراسم اربعین حسینی گفت: با عنایت به برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی در امام زاده عبداله مطهرآباد که با حضور گسترده همه آحاد مردم شهرستان زرند برگزار می‌شود،امسال به همت و پیگیری های امام جمعه و فرماندار محترم شهرستان زرند مراسم عزاداری اربعین حسینی عصر روز شنبه۲۲ آذر ماه در جوار امام زاده عبدالله برگزار و از صدا و سیمای مرکز کرمان به صورت زنده پخش خواهد شد.

 

 
حجت‌الاسلام سلطانی در خصوص مداحان مراسم اظهارداشت:مداحانی که قرار است در این مراسم نوحه سرایی کنند همه از مداحان اهل بیت (علیه السلام) شهرستان زرند هستند و سعی شده از تمام نقاط و بخش های شهرستان مداحان حضور داشته باشند.

 
اکبر سلطانی یادآور شد:با توجه به حساسیت کار و آماده کردن برخی زیرساختهایی که کارشناسان صدا و سیمای مرکز استان اعلام نموده اند همه مسئولین امر بسیج شده اند تا ان شاالله شاهد تجمع باشکوه عزاداران حسینی در روز اربعین باشیم.

 
سلطانی تصریح کرد:آئین‌های باشکوه عزاداری با جلوه‌های خاص و معنادار از حرکت عاشورا و درسی که می‌توان از این نهضت عظیم یاد گرفت به‌عنوان یک نماد کلی و اساسی در برگزاری مراسم‌های عزاداری در ماه‌های محرم و صفر است.

 
وی در پایان ضمن تشکر از زحمات هیئت امناء و همه دست اندرکاران امام زاده عبداله در جهت آماده سازی فضا و محیط برای حضور همه مردم مومن و مُتدین،امیدوارم شهرستان زرند که از دیرباز با شاخصه هایی چون تدین و ولایتمداری مطرح بوده با توجه و همت مسئولین در مسائل فرهنگی و مذهبی پیشگام باشد.

 

 

Jalse-Arbain-Zarand_ (2)

 

انتهای پیام/