استاندار جدید کرمان از تمام سلایق برای مدیریت‌ها استفاده کند

نماینده مردم شهربابک در مجلس گفت: استاندار جدید کرمان از افراد توانمند و انقلابی با سلایق سیاسی مختلف در مدیریت‌ها استفاده کند. به گزارش “صدای زرند”، حسین فتاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: به عنوان نماینده مردم از استاندار جدید کرمان انتظار دارم که در انتخاب مدیران از افراد توانمند، انقلابی و […]

نماینده مردم شهربابک در مجلس گفت: استاندار جدید کرمان از افراد توانمند و انقلابی با سلایق سیاسی مختلف در مدیریت‌ها استفاده کند.

صدای زرند

نماینده شهربابک: استاندار جدید کرمان از تمام سلایق برای مدیریت‌ها استفاده کند

به گزارش “صدای زرند”، حسین فتاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: به عنوان نماینده مردم از استاندار جدید کرمان انتظار دارم که در انتخاب مدیران از افراد توانمند، انقلابی و دارای سوابق مناسب با سلایق مختلف سیاسی استفاده کند.

وی با بیان اینکه علیرضا رزم‌حسینی به عنوان استاندار جدید کرمان مورد توافق طیف‌های سیاسی است، اذعان داشت: رزم‌حسینی هنوز کار خود را آغاز نکرده از سوی تندروهای افراطی مورد تخریب قرار گرفته است.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی از رزم‌حسینی به عنوان فردی با سوابق شفاف نام برد و افزود: استاندار جدید کرمان در دوران دفاع مقدس در سپاه بوده و بعد از پایان جنگ از این مجموعه خارج شده و در حوزه اقتصادی فعالیت کرده و بسیار موفق بوده است.

فتاحی بیان کرد: بعضی افراد تندرو با مطرح کردن این موضوع که رزم‌حسینی یک نیروی سپاهی است، دست به تخریب وی زده‌اند در حالی که حضور در سپاه پاسداران افتخار بزرگی است، اما استاندار جدید کرمان بعد از دفاع مقدس در این نهاد حضور نداشته است.

وی در پاسخ به این سئوال خبرنگار فارس که رزم‌حسینی از سوی چه فرد و یا گروهی به عنوان گزینه استانداری کرمان انتخاب و معرفی شده است، تصریح کرد: گروه‌های سیاسی مختلف وی را انتخاب و معرفی کردند و رزم‌حسینی مورد توافق مجمع نمایندگان و طیف‌های سیاسی استان کرمان است.

این نماینده مجلس در پاسخ به یکی دیگر از سئوال‌های خبرنگار فارس مبنی بر اینکه شما به عنوان نماینده مردم چه انتظاراتی از استاندار جدید کرمان دارید، عنوان کرد: از رزم‌حسینی انتظار دارم که از تمام سلایق برای انتخاب مدیران استفاده کند و اجازه ندهد افراد تندرو و افراطی وارد بدنه اجرایی استان کرمان شوند.

انتهای پیام/