تاثیر توافق ژنو بر بازار خودرو؛ قیمت خودروهای داخلی کاهش یافت

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو کشور از کاهش ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی قیمت خودروهای داخلی به دنبال توافقنامه ژنو خبر داد. به گزارش “صدای زرند” به نقل از ایسنا، حسن زمانی‌ افشار اظهار کرد: هفته گذشته و پس از امضای توافقنامه ژنو قیمت خودروهای داخلی بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان کاهش یافت. […]

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو کشور از کاهش ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی قیمت خودروهای داخلی به دنبال توافقنامه ژنو خبر داد.

صدای زرند

تاثیر توافق ژنو بر بازار خودرو ؛ قیمت خودروهای داخلی کاهش یافت

به گزارش “صدای زرند” به نقل از ایسنا، حسن زمانی‌ افشار اظهار کرد: هفته گذشته و پس از امضای توافقنامه ژنو قیمت خودروهای داخلی بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان کاهش یافت.

وی با بیان این‌که به عنوان مثال قیمت پرشیا با کاهش ۵۰۰ هزار تومانی از ۳۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به ۳۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید، خاطرنشان کرد: ‌در این مدت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز کاهش قیمت ۴۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد.

زمانی افشار ادامه داد: قیمت محصولات پرتیراژ سایپا نیز به طور میانگین ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافته است به عنوان مثال قیمت پراید ۱۱۱ از ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به ۱۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید.

وی افزود: ‌هفته گذشته قیمت تیبا نیز حدود ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت. البته کاهش قیمت‌ها شامل خودروی تندر ۹۰ نیز شده است.

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو کشور با بیان این‌که خرید و فروش چندانی در بازار خودرو صورت نمی‌گیرد، تصریح کرد: امیدواریم در آینده با کاهش بیشتر نرخ ارز قیمت خودروهای داخلی بیش از این مقدار کاهش یابد تا خرید و فروش در بازار رونق گیرد.

انتهای پیام/