معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: از ۷ نفری که بر اثر حادثه زلزله دشتستان جان باخته‌اند سه نفرشان غیر بومی است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: از ۷ نفری که بر اثر حادثه زلزله دشتستان جان باخته‌اند سه نفرشان غیر بومی است. به گزارش “صدای زرند”، به نقل از خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ شاپور رستمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وضعیت منطقه زلزله زده دشتستان با تدابیری که اندیشیده شده است امروز به حالت عادی برمی‌گردد […]

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: از ۷ نفری که بر اثر حادثه زلزله دشتستان جان باخته‌اند سه نفرشان غیر بومی است.

صدای زرند

به گزارش “صدای زرند”، به نقل از خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ شاپور رستمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وضعیت منطقه زلزله زده دشتستان با تدابیری که اندیشیده شده است امروز به حالت عادی برمی‌گردد اظهار کرد: درزلزله ۵.۷ ریشتری دشتستان ۷ نفر جان باختند و ۱۹۰ نفر زخمی شدند که ۲۲ نفر از این تعدادبستری هستند و ۹ نفرشان نیاز به عمل جراحی ارتوپدی دارند.

وی با اشاره اینکه متوفیان این حادثه امروز پس از انجام مراحل قانونی تشییع و خاکسپاری می‌شوند خاطر نشان کرد: در زلزله عصر روز گذشته شهرستان دشتستان هفت نفر جان باختند که سه نفر آنها غیر بومی منطقه و چهار تن دیگر از اهالی شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان و روستای دهقاید هستند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر افزود: از سه نفر جان باختگان غیر بومی در زلزله دشتستان دو نفر از اهالی شهرستان ملایر استان همدان و یک نفر نیز از اهالی شهرستان دهدشت استان کهکیلویه و بویر احمد هستند.

رستمی با بیان اینکه هم اکنون اجساد کشته شدگان به خانواده های آنها تحویل شده است اسامی جان باختگان را بدین شرح اعلام کرد:

آیت اله برز، ۱۳ ساله فرزند نعمت اله

جواد همعنان ۹ ساله فرزند قاسم

آیدین اعلایی ۴ ساله فرزند هادی

پروین جوکار ۲ ساله فرزند کورش

صدیقه هاشمی ۶۰ ساله فرزند سید حسن

اکرم حسینی ازندریانی ۳۳ ساله فرزند سید محمد

عفت حسینی ازندریانی ۴۵ ساله فرزند محمد

وی گفت: اجساد قربانیان بعداز ظهر امروز تشییع و خاکسپاری می‌شود.

انتهای پیام/