پورابراهیمی: توافق‌های ژنو باید به صورت واقعی محقق شود

محمدرضا پورابراهیمی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح تقاطع غیرهم‌سطح کوثر شهر کرمان اظهار داشت: شورای شهر کرمان باید به سمت خودکفایی در بودجه‌های شهرداری کرمان حرکت کند. به گزارش “صدای زرند”، محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح تقاطع غیرهم‌سطح کوثر شهر […]

محمدرضا پورابراهیمی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح تقاطع غیرهم‌سطح کوثر شهر کرمان اظهار داشت: شورای شهر کرمان باید به سمت خودکفایی در بودجه‌های شهرداری کرمان حرکت کند.

خبرگزاری فارس: توافق‌های ژنو باید به صورت واقعی محقق شود

به گزارش “صدای زرند”، محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح تقاطع غیرهم‌سطح کوثر شهر کرمان به خبرگزاری فارس چنین گفت: عدد بودجه متناسب با طرح‌های موجود نیست و غربالگری طرح‌ها در دست اقدام است تا طرح‌هایی که میزان پیشرفت بیشتری دارند در اولویت اختصاص بودجه قرار گیرند.

وی افزود: به علت کاهش صادرات نفتی و اعمال تحریم‌ها محدودیت‌های زیادی در بودجه‌های عمرانی ایجاد شده که بودجه‌های موجود پروژه‌های شهری را پوشش نمی‌دهد.

پورابراهیمی با بیان اینکه شهر کرمان هر روز در حال پیشرفت است، عنوان کرد: در شرایط فعلی نگاه به بودجه دولتی باید کاهش یابد.

وی با اشاره به مذاکرات ژنو تصریح کرد: باید منتظر تحقق واقعی توافق‌های طرف‌های غربی در این مذاکرات باشیم.

این نماینده مجلس ابراز داشت: امیدواریم توافق‌های ژنو تحرک ویژه‌ای را در اقتصاد کشور ایجاد کند و موجب توانمندی اقتصادی مردم و نهادها و دتسگاه‌های مختلف شود.

انتهای پیام/