شهردار یزدان شهر زرند معرفی شد

به گزارش “صدای زرند” به نقل از خبرگزاری فارس، ظهر امروز آیین تودیع و معارفه شهردار یزدان‌شهر مرکز بخش یزدان‌آباد این شهرستان با حضور حسین شایق مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان و فرماندار زرند برگزار شد. رئیس شورای اسلامی شهر یزدان‌شهر در سخنانی از زحمات حسین ایزدی شهردار سابق تشکر و تقدیر کرد و افزود: […]

به گزارش “صدای زرند” به نقل از خبرگزاری فارس، ظهر امروز آیین تودیع و معارفه شهردار یزدان‌شهر مرکز بخش یزدان‌آباد این شهرستان با حضور حسین شایق مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان و فرماندار زرند برگزار شد.

شهردار یزدان شهر زرند معرفی شد

شهردار یزدان شهر زرند معرفی شد

رئیس شورای اسلامی شهر یزدان‌شهر در سخنانی از زحمات حسین ایزدی شهردار سابق تشکر و تقدیر کرد و افزود: با وجود مشکلات بالا، خدمات خوبی در سطح شهر صورت گرفت.

علی ایزدی افزود: امیدواریم با جذب عوارض معادن و کارخانجات فعال در منطقه بتوانیم پیشرفت خوب و در خور شأن برای منطقه و شهروندان داشته باشیم.

امام جمعه بخش یزدان‌آباد گفت: مردم از شورای اسلامی شهر و شهردار انتظار دارند که با همفکری و تعامل برنامه‌های شهر را جلو ببرند؛ همچنین به خرد جمعی احترام گذاشته و از صاحبان اندیشه برای رشد بهتر استفاده کنند.

حجت‌الاسلام سهرابی از مسئولان خواست توجه بیشتری نسبت به این منطقه داشته باشند تا شاهد رشد و بالندگی بیشتر آن باشیم.

رضا کرمی فرماندار زرند در این مراسم گفت: کار در مجموعه شهرداری‌ها سخت‌تر از حوزه‌های دیگر است و بدون همکاری مردم و شهروندان پیشرفت یک شهر امکان‌پذیر نیست.

حسین ایزدی شهردار سابق یزدان‌شهر ضمن ارائه گزارش عملکرد خود یزدان‌شهر را شهری نوپا خواند و گفت: این شهر دارای مشکلات عمده از جمله پراکندگی شهری است که کار را دچار مشکل می‌کند.

انتهای پیام/

منبع : فارس