باید به سمت حزب گرایی برویم/مردم در انتخابات مجلس رویه انتخابات ۹۲ را در پیش خواهند گرفت

دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در خانه ملت گفت: باید برای موفقیت در عرصه های سیاسی به سمت تحزب و حزب گرایی برویم.

دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در خانه ملت گفت: باید برای موفقیت در عرصه های سیاسی به سمت تحزب و حزب گرایی برویم.

 

دکتر حسین امیری خامکانی, دکتر حسین امیری, دکتر حسین امیری خانمکانی,

 

به گزارش صدای زرند، دکتر حسین امیری خامکانی با ذکر این مطلب که باید به سمت احزابی که دارای شناسنامه، هدف و برنامه هستند برویم افزود: ورود سرزده افراد به کارزار انتخابات نشان از بی برنامگی و پشتوانه ضعیف فرد است لذا با ایجاد شرایطی برای حضور در احزاب موثق و معتبر می توان  به آینده سیاسی کشور امیدوار شد.

 
وی در خصوص وحدت بین احزاب جناح های دوگانه سیاسی ایران اظهار کرد: هم اکنون شاهد برگزاری جلساتی برای اتحاد بین احزاب دو طیف اصلاح طلب و اصولگرا هستیم که این وحدت نشانی از حرکت به سوی تحزب است. اصول سیاسی و دموکراسی این را می طلبد که مطالبات فردی نیز در سایه تشکل ها و بر  اساس خرد جمعی سامان بگیرد.

 
این نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی، وحدت را عامل پیروزی و پیشرفت دانست و ادامه داد: هر دو جناح در بین خود، از تفرقه ضربه های بسیاری دیده اند، پس در حال حاضر عقلانی ترین عمل، ایجاد وحدت و یکدلی بین نیروهای احزاب است. واگرایی سیاسی موجب اثر منفی بر زندگی مردم می شود و لطمه اساسی نیز به بدنه احزاب وارد می نماید.

 
امیری با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، اقدام دکتر محمدرضا عارف در کناره گیری از انتخابات به واسطه ایجاد وحدت بین کاندیدهای نماینده تفکر اصلاح طلبی و اعتدال گرایی که منجر به پیروزی دکتر حسن روحانی در این کارزار سیاسی شد، را مورد تحسین قرار داد و افزود: در انتخابات مجلس دهم نیز استراتژی وحدت بین احزاب و نیز روحیه ایثار و فداکاری، می تواند موجب موفقیت جناح اصلاح طلب شود.

 
وی در خصوص انتخابات مجلس دهم با بیان اینکه مردم از انتخاب گفتمان اعتدال رضایت دارند تصریح کرد: با توجه به انتخابی که یک سال گذشته پای صندوق های رای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری بوقوع پیوست و تاثیرات این انتخاب امروز بر زندگی اقتصادی، اجتماعی و سیاسی مردم به وضوح مشخص است؛ بر این عقیده ام که مردم در انتخابات سال ۹۴ نیز رویه اعتدال را برمی گزینند.

 
نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی تجربه دولت های نهم و دهم را تجربه ای سخت برای مردم دانست و توضیح داد: آثار این تجربه تلخ بیشتر امروز به صورت بی نظمی های مالی و مدیریتی در حال خودنمایی است که امید به رفع آن در این دولت داریم؛ با توجه به این تجارب بود که مردم سال ۹۲ نماینده گفتمان نزدیک به جریان حاکم را نپذیرفتند. مطمئنا مردم در انتخابات آتی نیز این تجارب را به یاد خواهند آورد.

 
این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان آفت اعمال سیاسی را هجمه نادرست احزاب علیه یکدیگر در زمان انتخابات دانست و خاطر نشان کرد: در سالهای گذشته اقدامات سخیفی برای بیرون کردن رقیب از میدان و به هر قیمتی صورت پذیرفت، که به واقع نامردی سیاسی بوده و امید آن داریم با رشد و بلوغ احزاب دیگر شاهد چنین سیاسی بازی های نادرستی نباشیم.

 

انتهای پیام/