نمایشگاه آثار هنری دانش‌آموزان معلول زرندی برپا شد

به مناسبت گرامیداشت روز جهانی معلولان، نمایشگاه آثار هنری دانش‌آموزان مؤسسه خیریه توانبخشی زرند برپا شد. به گزارش “صدای زرند“به نقل از فارس، ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت روز جهانی معلولان نمایشگاه آثار هنری دانش‌آموزان مؤسسه خیریه توانبخشی شهید کارآمد شهرستان زرند برپا شد. همچنین مراسم بزرگداشت روز جهانی معلولان به همت آموزشگاه استثنایی شهید […]

به مناسبت گرامیداشت روز جهانی معلولان، نمایشگاه آثار هنری دانش‌آموزان مؤسسه خیریه توانبخشی زرند برپا شد.

نمایشگاه آثار هنری دانش‌آموزان معلول زرندی برپا شد

نمایشگاه آثار هنری دانش‌آموزان معلول زرندی برپا شد

به گزارش “صدای زرند“به نقل از فارس، ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت روز جهانی معلولان نمایشگاه آثار هنری دانش‌آموزان مؤسسه خیریه توانبخشی شهید کارآمد شهرستان زرند برپا شد.

همچنین مراسم بزرگداشت روز جهانی معلولان به همت آموزشگاه استثنایی شهید کارآمد شهرستان زرند برگزار شد که در این همایش ۱۰۴ نفر از معلولان و جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند.

این مراسم همراه با برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری توسط دانش‌آموزان معلول بود و از مربیان و دانش‌آموزان با اهدای لوح تجلیل شد.

محسن رشیدی هماهنگ‌کننده مدارس استثنایی شهرستان زرند در این همایش با گرامیداشت روز جهانی معلولان گفت: معلولان استعدادهای خوبی دارند که با اعتماد به نفس و دوری از انزوا و گوشه‌گیری از جامعه شکوفا می‌شود.

وی گفت: هم‌اکنون ۲۵۰ دانش‌آموز معلول جسمی، حرکتی، ذهنی و ناشنوا در قالب چهار مرکز ابتدایی، راهنمایی و متوسطه با استفاده از ۶۴  نیرو مشغول علم‌آموزی هستند.

زهرا رحمتی مدیر آموزشگاه شهید کارآمد زرند نیز خدمت به معلولان را عبادت دانست و گفت: یک معلول ممکن است، دارای نقص عضو باشد، اما از بسیاری جهات هم دارای خلاقیت‌هایی است که در افراد سالم کمتر دیده می‌شود.

انتهای پیام/