آقای احمدی نژاد این قهر الهی است / دلیلی برای مناظره وجود ندارد

این بازی روزگار و تقدیر الهی است که کسانی که با حیثیت و آبروی افراد بازی می کنند در همین دنیا نتیجه و پاسخ خود را دریافت کنند. به گزارش “صدای زرند”، به نقل از خبرگزاری خانه ملت؛ حجت الاسلام قدرت الله علیخانی، مشاور پارلمانی آیت الله هاشمی رفسنجانی بار دیگر تاکید کرد: آقای روحانی […]

این بازی روزگار و تقدیر الهی است که کسانی که با حیثیت و آبروی افراد بازی می کنند در همین دنیا نتیجه و پاسخ خود را دریافت کنند.

آقای احمدی نژاد این قهر الهی است/ دلیلی برای مناظره وجود ندارد

به گزارش “صدای زرند”، به نقل از خبرگزاری خانه ملت؛ حجت الاسلام قدرت الله علیخانی، مشاور پارلمانی آیت الله هاشمی رفسنجانی بار دیگر تاکید کرد: آقای روحانی در گزارش ۱۰۰روزه خود مراعات حال آقای احمدی نژاد را کرد و بسیاری از مطالب را نگفتند و مردم انتظار دارند ایشان بقیه مطالب را در فرصت دیگری بگویند.

وی افزود: رییس جمهور بخشی از واقعیات، آمار و ارقامی که وعده داده بودند را به مردم ارائه کردند. آقای روحانی رییس جمهور است و باید حقایق را به مردم بگوید.

این نماینده سابق مجلس اظهار داشت: این مراعات آقای روحانی در شرایطی است که آقای احمدی نژاد باید به یاد بیاورد که در دوره او در رسانه ملی و به شکل یک طرفه باعث خدشه به حیثیت و آبروی افراد می شد، بی گناهانی را مورد حمله قرار می داد و یک طرفه هرچه می خواست می گفت آنهم در حالی که نه به این افراد فرصت داده می شد که در رسانه ملی از خودشان دفاع کنند و نه صدایشان به جایی می رسید.

علیخانی خطاب به احمدی نژاد گفت: در واقع این قهر الهی است و همین است که انسان را به رحمت الهی امیدوار می کند. این بازی روزگار و تقدیر الهی است که کسانی که با حیثیت و آبروی افراد بازی می کنند در همین دنیا نتیجه و پاسخ خود را دریافت کنند و امیدوارم همه ما عبرت بگیریم و بی جهت باعث هتک حیثیت هیچ کس نشویم.

به گزارش خبرگزاری آریا، این نماینده سابق مجلس تاکید کرد: دلیلی ندارد که آقای روحانی به درخواست مناظره احمدی ن‍ژاد پاسخ دهد. ایشان اداره امور مملکت و وظایف مهمتری را در این شرایط نابسامان به ارث رسیده بر عهده دارند و بهتر است که اگر فرصتی پیدا کردند در ضمن ارایه گزارش به مردم، از واقعیت های گذشته نیز بیشتر سخن بگویند.

انتهای پیام/