تولید قرص ضدباروری مردانه، به زودی

در آزمایش های انجام شده بر روی موش های آزمایشی مشخص شده این قرص های جدید برخلاف دیگر داروها، با عوارض همراه نخواهند شد. همچنین این قرص ها در عملکرد جنسی مردان، مشکلی ایجاد نمی کند. به گزارش “صدای زرند”، دانشمندان در حال نزدیک شدن به تولید قرص های ضدبارداری برای مصرف مردان هستند. بی […]

در آزمایش های انجام شده بر روی موش های آزمایشی مشخص شده این قرص های جدید برخلاف دیگر داروها، با عوارض همراه نخواهند شد. همچنین این قرص ها در عملکرد جنسی مردان، مشکلی ایجاد نمی کند.

318192 760

به گزارش “صدای زرند”، دانشمندان در حال نزدیک شدن به تولید قرص های ضدبارداری برای مصرف مردان هستند.

بی بی سی نوشت: به نظر می رسد ظهور قرص های ضدبارداری برای مصرف مردان، نزدیک است. با استفاده از این قرص ها توسط مردان، پس از رابطه جنسی، زنان طرف رابطه، باردار نمی شوند.

دانشمندانی از استرالیا به این اختراع رسیده اند که بر اساس آن اسپرم ها از محل تراکم خود خارج نخواهد شد.

در آزمایش های انجام شده بر روی موش های آزمایشی مشخص شده این داروی جدید برخلاف دیگر داروها، با عوارض همراه نخواهند شد. همچنین این قرص ها در عملکرد جنسی مردان، مشکلی ایجاد نمی کند.

پیش بینی می شود تولید کامل این دارو حدود ۱۰ سال طول بکشد.

برخی از داروهای مشابه برای جلوگیری از بارداری که توسط مردان استفاده می شدند می توانست منجر به عقیم شدن یا تغییرات دائمی در قدرت جنسی مردان شود.

البته قرص های جدید پس از مصرف در موش های آزمایشگاهی باعث شده اند کاهش اندکی در فشار خون به وجود بیاید. در این شیوه، اعمال تغییرات ژنتیکی در موش ها امکان خارج شدن اسپرم از مجرای دفران از بین می رود.

قرص ضد بارداری خوراکی به گروهی از داروهای خوراکی به شکل قرص گفته می‌شود که برای پیشگیری از بارداری مصرف می‌شوند. این داروها از پرکاربردترین روشهای پیشگیری از حاملگی در سراسر جهان می‌باشند و نقشی انقلابی در جامعه انسانی داشته‌اند.

منبع: عصر ایران