دیدار امیری خامکانی با سفیر نیکاراگوئه

ماریو بارکروبالتودانو سفیر نیکاراگوئه در تهران عصر روز گذشته با حسین امیری خامکانی رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و نیکاراگوئه دیدار و گفت و گو کرد. به گزارش “صدای زرند”، به نقل از خبرگزاری خانه ملت، ماریو بارکروبالتودانو سفیر نیکاراگوئه در تهران عصر روز گذشته با حسین امیری خامکانی رئیس گروه دوستی پارلمانی […]

ماریو بارکروبالتودانو سفیر نیکاراگوئه در تهران عصر روز گذشته با حسین امیری خامکانی رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و نیکاراگوئه دیدار و گفت و گو کرد.

صدای زرند

به گزارش “صدای زرند”، به نقل از خبرگزاری خانه ملت، ماریو بارکروبالتودانو سفیر نیکاراگوئه در تهران عصر روز گذشته با حسین امیری خامکانی رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و نیکاراگوئه دیدار و گفت و گو کرد.

حسین امیری خامکانی با تاکید بر اهمیت ارتباطات پارلمانی در استفاده از توانمندیهای اقتصادی و تجاری دو کشور در توسعه روابط پارلمانی گفت: همکاری‌های پارلمانی میان مجالس دو کشور به رشد و گسترش تعاملات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی میان جمهوری اسلامی ایران و نیکاراگوئه کمک می‌‌کند.

رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و نیکاراگوئه با ابراز خرسندی از روند رو به رشد روابط دو کشور تصریح کرد: با توجه به دیدگاه‌های مثبت مقامات سیاسی و پارلمانی دو کشور باید با برنامه‌ریزی در جهت افزایش سطح مبادلات دو جانبه اقدام کرد.

در دیدار ماریو بارکروبالتودانو سفیر نیکاراگوئه در تهران بر رشد و گسترش ارتباطات دو جانبه در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و مجامع بین‌الملل میان نیکاراگوئه و جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

انتهای پیام/