دوره آموزشی غیر متمرکز درس آمادگی دفاعی

به منظور باز خوانی کتاب آمادگی دفاعی دوره آموزشی، دوره آموزشی غیر متمرکز درس آمادگی دفاعی با حضور دبیران آمادگی دفاعی  در دبیرستان دخترانه ولایت شهرستان زرند برگزارشد. به گزارش “صدای زرند”، به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان زرند، به منظور باز خوانی کتاب آمادگی دفاعی دوره آموزشی، دوره آموزشی غیر متمرکز درس آمادگی […]

به منظور باز خوانی کتاب آمادگی دفاعی دوره آموزشی، دوره آموزشی غیر متمرکز درس آمادگی دفاعی با حضور دبیران آمادگی دفاعی  در دبیرستان دخترانه ولایت شهرستان زرند برگزارشد.

صدای زرند

به گزارش “صدای زرند”، به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان زرند، به منظور باز خوانی کتاب آمادگی دفاعی دوره آموزشی، دوره آموزشی غیر متمرکز درس آمادگی دفاعی با حضور دبیران آمادگی دفاعی  در دبیرستان دخترانه ولایت شهرستان زرند برگزارشد.

در این جلسه حمید نور الدینی مدیر آموزش و پرورش زرند، با اشاره به جنگ نرم دشمن، بیان داشت: اهمیت درس آمادگی دفاعی از دروس دیگر کمتر نیست. یک ارگان و نهاد به تنهایی نمی تواند در مقابله با جنگ نرم موفق باشد و همان طور که مردمم قهرمان ایران در دوره هشت ساله دفاع مقدس از مال و جان خو د دریغ نکردند در حال حاضر نیز باید به مقابله همه جانبه با جنگ نرم بپردازند.

وی با مهم خواندن نقش دبیران و آموزگاران در شناساندن دام های شیطان و پند و اندرز دادن به دانش آموزان، بیان کرد: والدین نیز وظایف سنگین تری دارند و باید به کمک مربیان بیایند تا نسل جوان را بتوانیم از خطرات حفظ کنیم .

وی افزود: کتاب آمادگی دفاعی هدف مقدسی را دنبال می کند. همان طور که در ضمن حدیث ثقلین اهل بیت در کنار قرآن هستند مطالب این کتاب ها هم باید در راستای اهداف کتاب دین و زندگی باشد.

وی ضمن بر شمردن فواید تدریس این کتاب ها گفت: فرهنگ شهید و شهادت و دفاع مقدس باید در قالب این کتاب ها به دانش آموزان تفهیم شود و از دبیران درس آمادگی دفاعی خواست تا با اعتقاد کامل محتوای این دروس را به دانش آموزان یاد دهند و نسلی آگاه و با بصیرت تربیت کنند.

در ادامه این جلسه، سرهنگ عبدالمجید زمانی، فرمانده سپاه ناحیه زرند، در خصوص اثرات مخرب ماهواره بر خانواده ها سخنانی بیان کرد و وظیفه فرهنگیان را در زمینه آگاهی بخشی به دانش آموزان مهم ارزیابی کرد.

این جلسه با روایت گری شهدا و باز گویی خاطرات هشت سال دفاع مقدس ادامه یافت.

انتهای پیام/